mammamammamammamor Skrevet 13. april 2011 #1 Skrevet 13. april 2011 er dette farlig muggsopp? det er over hele vinduskarmen, og malingen er litt skrella av pga sopp. Er dette sunt å bo i ? http://www.dinbaby.com/content/view/imageingallery/593677
Ugl@ Skrevet 13. april 2011 #2 Skrevet 13. april 2011 Det er i hvertfall ikke sunt, så få det ordna. Oppstår pga fukt eller for dårlig ventilasjon, sjekk for vannskader, om det er dårlige foringer på vinduet, råte utvendig eller om det er manglende eller for dårlig ventilasjon.
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 14. april 2011 #3 Skrevet 14. april 2011 Enig med hun andre som sier at det kan være greit å få det sjekket opp. Det er vanskelig å vurdere hvilke typer som er helseskadelige, så ville anbefalt deg å få tatt en test av det. Vi var usikre på om vi hadde for mye fukt og muggsopp i kjelleren, og bestilte derfor en sjekk. De tok endel tester, og fikk svar etter omkring 2 uker. Heldigvis var ingenting helseskadelig, selv om det faktisk så slik ut.
malin85 Skrevet 14. april 2011 #4 Skrevet 14. april 2011 Jeg og samboer bodde i en leilighet hvor det var mye sånn sopp. Jeg var masse syk og hadde mye hodet vondt. Da vi flyttet derfra hadde jeg mye mindre vondt i hodet og ble ikke så fort syk. Kan nok være lurt og få det sjekket opp.
Jullia Skrevet 14. april 2011 #5 Skrevet 14. april 2011 Det vinduet der må hvertfall byttes. Mulig dere må bytte mer enn vinduet ogaå. Vi hadde et vindu som var mye mindre muggent enn det der. Ente med å bytte vindu og store deler av det rundt. Samt fikse med lufting osv i hele huset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå