Maliin93 Skrevet 13. april 2011 #1 Skrevet 13. april 2011 jeg og typen fikk en sønn i november han har utenlandsk opprinnelse og bor hjemme. Han har gått med på å møte meg å sønnen sin 2 dager i uka. er det holdbart når man fortsatt er sammen?? virker som han ikke vil ta ansvar og ikke er glad i meg eller sønnen sin. noen tps eller erfaringer? hva burde jeg gjøre? har vurdert og sette om en samværsplan.
Gjest Antarctica Skrevet 15. april 2011 #2 Skrevet 15. april 2011 Har du vurdert å la ham fortelle deg om dere er et par eller ikke? Hvis dere IKKE er et par (det høres slik ut...) bør dere snarest pelle dere til familievernkontoret og be om et "foreldresamarbeidsmøte" der dere avtaler sånne ting som bidrag, samvær osv. Huff, jeg fikk vondt av deg da jeg leste dette. Syns det høres helt useriøst ut fra hans side hvis han "går med på" å gi sønnen sin en audiens to ganger i uka....
Maliin93 Skrevet 15. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2011 Takk for tips. Prøver hver dag å snakke med han. Men ingenting hjelper. Tror ikke jeg får han med til ett slikt kontor, men kan spørre
Gjest Antarctica Skrevet 15. april 2011 #4 Skrevet 15. april 2011 Hvis han ikke vil, må du be fvk innkalle ham til såkalt meklingstime. Det er juridisk bindende.
Gjest Skrevet 27. april 2011 #5 Skrevet 27. april 2011 der tror jeg bare at du må dra på familieværnkontoret slik som hun over skriver, og be de sende innkalling.. trist for barnet deres at han oppfører seg slikt, men hvis du ser fremover og holder tonen mellom dere voksne imellom seriøs og lar alt handle om barnet, kan det hende at han modnes og tar ansvar når han er klar! : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå