Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #1 Skrevet 13. april 2011 Sitter her, skal ha keisersnitt imorgen, og hva skjer? noe jeg tror er rier... Sammentrekninger, VONDE, helt helt nederst i magen, ca hvert 10 minutt..... de gir seg fort da, 40-60sek. kanskje litt lenger... Jeg ble satt igang sist så har jo ikke opplevd å føle de naturlig.og kjenner ikke helt de. det er som KJEMPE sterke mens smerter, samtidig som en følelse av veldig veldig nedpress, som drar seg bak i ryggen også. Er dette typisk rier? fikk barnefri ikveld for å nyte siste natt i ro.... nei og nei.....
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #2 Skrevet 13. april 2011 Høres mistenkelig ut som rier, ja. Ring fødeavdelingen, så får du komme inn på kontroll i kveld og sjekke om det er rier og evnt hvor sterke de er. Ofte kan de jo stoppes medikamentelt hvis det er viktig at du ikke føder vaginalt. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #3 Skrevet 13. april 2011 det er fysisk umulig for meg å føde vaginalt... pga smalt bekken. men åååh er det mulig, kvelden FØR time til keisersnitt???? kanskje det var "meant to be" at dattra ikke sov hjemme fra ikveld.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #4 Skrevet 13. april 2011 Jeg ville ringt føden! Det kan plutselig ta seg skikkelig opp og du kan ende opp med haste ks. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #5 Skrevet 13. april 2011 Høres ut som rier ja... (eller kanskje kynnere) RING FØDEN..!!!!! Hvis det er slik at du ikke kan føde... så bør du være på sykehuset i tilfelle evt. haste keisersnitt... LYKKE TiL med både fødsel, og dattra di som sover borte inatt... skal se hun sover godt. klem
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #6 Skrevet 13. april 2011 Jeg synes rier kjennes ut som et belte som blir strammet skikkelig hardt rundt magen... Ring føden!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #7 Skrevet 13. april 2011 sist var 17 over, og varte et minutt.sterkere er de iallfall. skal ringe og høre hva de har å si til det iallfall.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå