Gå til innhold

" I morgen smeller det"


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det fikk jeg i en melding fra en venn..etter jeg spurte om alt var bra..

Fikk gravd det fram hva det var.. en medelev (vgs) hadde ertet på seg h*n..

Fikk også vite at lærerene ikke gjorde noe med det, siden medeleven driver slikt med alle andre elevene.. Så da måtte h*n ta saken i egne hender..

 

Dette er en venn av meg med veldig sinne problemer.. og kan miste kontrollen over seg selv..

Må jeg bare sitte å tenke på hva som skjer i mårra? Eller er det best jeg møter opp på skolen og blir med h*n, forsikrer meg om at ingenting skjer? Ikke min oppgave men..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke vurdert å tvangsinnlegge vennen din?

Skrevet

Skriv tilbake at vist det smeller vil detta bli bevis som blir lakt fra i anmeldelsen.

Skrevet

H*n tar alt som tomme trussler..

Skrevet

Man kan ikke tvangsinnlegge noen, det er det kun en lege som kan.

 

Men du burde kanskje kontakte politi og høre med de, for man vet jo om ulike episoder i andre land hvor det har smelt litt for godt på skoler....

Skrevet

Kontakte politi hadde vært smart..

Skrevet

La nå ungdommene ordne opp selv!

Skrevet

ja virker jo som det har funket strålende til nå

Skrevet

Får håpe det ikke er så mange som blir vitne til at det smeller da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...