Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #1 Skrevet 13. april 2011 Det fikk jeg i en melding fra en venn..etter jeg spurte om alt var bra.. Fikk gravd det fram hva det var.. en medelev (vgs) hadde ertet på seg h*n.. Fikk også vite at lærerene ikke gjorde noe med det, siden medeleven driver slikt med alle andre elevene.. Så da måtte h*n ta saken i egne hender.. Dette er en venn av meg med veldig sinne problemer.. og kan miste kontrollen over seg selv.. Må jeg bare sitte å tenke på hva som skjer i mårra? Eller er det best jeg møter opp på skolen og blir med h*n, forsikrer meg om at ingenting skjer? Ikke min oppgave men..
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #3 Skrevet 13. april 2011 Har ikke vurdert å tvangsinnlegge vennen din?
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #4 Skrevet 13. april 2011 Skriv tilbake at vist det smeller vil detta bli bevis som blir lakt fra i anmeldelsen.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #6 Skrevet 13. april 2011 Man kan ikke tvangsinnlegge noen, det er det kun en lege som kan. Men du burde kanskje kontakte politi og høre med de, for man vet jo om ulike episoder i andre land hvor det har smelt litt for godt på skoler....
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #10 Skrevet 13. april 2011 ja virker jo som det har funket strålende til nå
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #11 Skrevet 13. april 2011 Får håpe det ikke er så mange som blir vitne til at det smeller da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå