Gå til innhold

Irritert jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg vært langsint.. og sitter med mye irritasjon inne, men husker jo ikke engang hva jeg er sint før!

Personen jeg er irritert på vil "skape" fred mellom oss.. og imorgen skal vi faktisk prøve å prate som to voksne mennesker :P hehe..

Men jeg sitter fortsatt med det, jeg irriterer meg, sier "huff" altfor mange ganger og livet er rett og slett på vei ned.. jaja.. *klageklage*

Prøvd å gått tur og andre ting ute før å få litt luft men nei..

Noen tips til å roe ned?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor viktig er dette(som du er irritert for, men ikke husker) i din hverdag? Sånn egentlig?

Er du irritert bare for å være det, eller teller det mye for deg å nå frem med det du mener skaper irritasjonen?

Hvordan funker dette for deg i din hverdag? Er det på tide å endre reaksjonsmønster?

Litt flaut å skulle snakke ut om ting, når du ikke engang vet hva det gjelder, eller?

Skrevet

Jeg husker selvfølgelig litt.. men det er så lenge siden, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg enda er det..

Da jeg var yngre måtte jeg holde mye irritasjon inne og kommer fra et hjem der alle var sinte på hverandre lenge..

Jeg får ikke det fram, så det ligger bare å "gynger" i bakhodet mitt..

Problemet er at jeg veit hvem jeg er irritert på og personen ser jeg hver dag!! Og det hjelper ikke noe..

Arg..

Hi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...