mamman t go`gutta Skrevet 13. april 2011 #1 Skrevet 13. april 2011 Min 6 åring er en skikkelig utegutt. Elsker å være ute. I dag, etter at vi kom hjem fra skolen har han vært ute helt til leggetid. Kommer innom for mat, og bare for å si hei med gjevne mellomrom. Han går rundt i nabolaget, som er veldig lite ( ca 10 hus, med så og si bare godt voksne mennesker ) Vel saken er det, da jeg skulle hente gutten inn for kvelden så fant jeg han stå og prate med en mann. Jeg ropte på han, og da sa han at denne mannen skulle vise han noe. Mannen sa han skule sende han hjem rett etterpå. Ja, greit det tenkte jeg. ( kjenner til mannen, og vet det ikke er noe skummelt med han ) Da gutten kom hjem spurte jeg hva han skulle se på. Jeg trodde det var en bil eller motorsykkel. Han hadde fått sett på et luftgevær, og prøvd å skyte med det! Jeg er ikke en hysterisk mamma, men kjenner at det synes jeg ikke var helt greit. Kunne hvertfall spurt først. Hva synes dere? Jeg har ikke greie på våpen, så luftgevær er kanskje helt grei?
tìme'em Skrevet 13. april 2011 #2 Skrevet 13. april 2011 Her var det mye som ikke er greit, etter mitt syn da:-) Men nå ER jeg en hysterisk mamma da.
lillegris Skrevet 13. april 2011 #3 Skrevet 13. april 2011 nei det hadde ikke jeg synes var greit ihvertfall... ganske respektløs av mannen
mamman t go`gutta Skrevet 13. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2011 Hva var du reagerte på da? At gutten er ute fra han kommer hjem? Som jeg skrev er det et lite felt, om jeg roper fra trappa så hører han meg. Han kommer stadig hjem, for å hente noe/ fortelle noe. Eller var det at jeg lot han være igjen hos denne mannen? Jeg vet godt hvem denne mannen er, som sagt et lite sted. Jeg går ikke rundt og misstenker andre mennesker, da kan man jo bli gal. Eller var det noe annet?
Stellaborealis Skrevet 13. april 2011 #5 Skrevet 13. april 2011 Vel, jeg hadde ikke latt han gå inn til mannen engang jeg så det sier vel sitt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå