Trulle med tulle og spire Skrevet 13. april 2011 #1 Skrevet 13. april 2011 Hei alle damer, jeg skal gifte meg nå til sommeren, og vil gjerne ha en solosang i kirken. Men aner ikke hva vi skal velge, noen som har noen bra forslag til meg?
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 13. april 2011 #2 Skrevet 13. april 2011 Kommer jo helt an på hva du liker... Klassisk, visesang eller noe mer røft... Kommer også an på solisten, for eksempel kvinne eller mann... Men mine favoritter er f.eks Ave Maria (schubert) og Sommernatt ved Fjorden (Bjørnstad)
Monajenten Skrevet 13. april 2011 #3 Skrevet 13. april 2011 Jeg skal synge Öppna din dörr av Tommy Nilsson i et bryllup nå i juni. Har sunget den i kirken før også, og jeg liker den veldig godt:-)
mammadaltenpipestilken Skrevet 13. april 2011 #4 Skrevet 13. april 2011 Jeg liker litt sånn her jeg da ; Mitt hjerte er ditt Tekst: Nils Ferlin Oversettelse: Alf Prøysen Musikk: Geir Holmsen Kjærlighet kommer og kjærlighet går, ingen veit vægen vi vandre, men din vil je vara i dager og år, je vil itte sjå på andre. Mitt hjerte er ditt, ditt hjerte er mitt, og visa med seljelyd låter. Min glede er din, din glede er min, og sorgen er min når du gråter. Kjærlighetsrosa er frodig og sterk, den kæin få knopper og blømme. Kjærlighetsrosa er skaperens verk, det ska vi æiller forglømme. Mitt hjerte er ditt ... osv. Du kan høre en versjon av May-Britt Anderson på Spotify eller ITunes Grattis forresten!
Tremo Skrevet 13. april 2011 #5 Skrevet 13. april 2011 Gratulerer, ja. Jeg synes "From This Moment On" av Shania Twain er fin, da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå