Gå til innhold

Datteren min trenger nye klær.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg vil kjøpe litt mer nøytrale/gammeldagse klær til henne. Det kan selvsagt være litt rosa, men helst lys/gammelrosa. Ellers fine hverdagskjoler og gode bukser og cardigans.

Vil ikke ha mer glitter og knallrosa hello kitty/prinsesseklær til henne.

Er også et spesielt plagg jeg har lyst på. Det er en slags vest til jenter med ruter på. Håper noen skjønner hva jeg mener og vet hvor jeg kan kjøpe det :)

Blir glad for alle tips om hvor jeg kan finne klær i en gammeldags og mer nøytral stil til barn. Både i vanlig butikk og nettbutikk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eier du virkelig ikke skam? Er ikke normalt å tigge etter å få klær fra andre... Du får tjene dine egne penger!

Skrevet

Kappahl har Vintage klær og mye lekkert til jenter nå.

Skrevet

Men roselille.dk er et forslag, hvis du slutter meg tiggingen...

Skrevet

Eeeh Hi har da ikke TIGGET? Hun spør om hvor hun kan kjøpe det???? HALLO I LUKEN!!

Skrevet

18:17 Jeg har da ikke tigget etter noe som helst annet enn forslag til hvor jeg kan få kjøpt barneklær i den stilen jeg liker? :)

Takk for forslagene :)

HI

Skrevet

Hvor står det noe om at HI tigger? Hun spør om forslag til hvor hun kan kjøpe de klærne hun ønsker til sin datter.

Skrevet

Ja, utrolig, men sant, nå skal jeg fatisk anbefale KappAhl (skrives det sånn). De hadde utrolig mye kjekt til små (under str 128) jenter. Var der i går selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...