Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #1 Skrevet 13. april 2011 Du må gifte deg, om du ikke gifter deg vil du bli drept, og kan velge mellom: - Doug fra "Kongen av Queens" - Raymond fra "Alle elsker Raymond" Hvem ville du valg? Er du lesbisk? Da kan du velge mellom: - Carrie fra "Kongen av Queens" - Monica Geller fra "Friends" (du kan ikke velge noen andre enn de to som er nevnt)
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #2 Skrevet 13. april 2011 Førsteplassen går helt klart til Doug. 2: Monica 3: Carrie 4: Raymond (Ville satt broren først om det var lov. hehe) Men ærlig talt er ingen av dem spesielt atraktiv egentlig.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #3 Skrevet 13. april 2011 Hadde valgt Raymond fremfor Doug, og om jeg var lesbisk hadde jeg valgt Monica fremfor Carrie. =)
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #4 Skrevet 13. april 2011 Doug. Jeg vil heller ha en som spiser mye mat, fremfor en som ikke tør å være ærlig med sin mor. Monica. Carrie er en plagsom kjærring.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #6 Skrevet 13. april 2011 ooooooooooh så lykkelig over at jeg allerede er gift. men min mann er vel mest lik han fra kongen av queens. jeg liker pondus kan ikke noe for det. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå