Gå til innhold

Linnéa Myhre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en bløff eller er hun virkelig psykisk syk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fremdeles forbudt her inne å henge ut folk med fullt navn?!

Skrevet

Forventet du virkelig, HI, at jeg skulle gidde å bruke Google når jeg bare lurte på hvem hun var og svaret åpenbart var mulig å få her inne? Men jo, jeg burde jo skjønt at det var enda en av disse pene bloggedamene siden dibberne gidder å henge dem ut.

Skrevet

Eeh, hun reklamerer for hvor syk hun er på en av Norges mest leste blogger.. Sjekk fakta før du kommer drassende med alle lovene dine..

Skrevet

Hun har i alle fall hatt anoreksi, og "en ulykke kommer sjelden alene".

Mener hun går til psykolog også, men er usikker på om det er pga matproblemer, eller om det faktisk er andre diagnoser.

Hun overdriver nok på bloggen, men at hun ikke er som alle andre er nok fakta:)

Synes forøvrig det har gått litt for langt på bloggen hennes nå. Før var hun morsom, på en fin måte. Nå er hun bare frekk, negativ og håpløs.. =/

Skrevet

Hmm ja, jeg forventet at du skulle gidde å bruke google siden du var så fryktelig nysgjerrig på hvem hun var.

Henge ut?????? Har edu lest bloggen hennes? Er du klar over at hun ble kåret til Norges beste blogger for litt siden? Tror hun klarer å henge ut seg selv da i tilfelle. Bloggen hennes er ikke akkurat en godt bevart hemmelighet, den er offentlig. Og jeg lurer på om det er en bløff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...