Gå til innhold

Tredobbel kontantstøtte.... Hva tror dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åjaaa hadde vært helt genialt for oss!! :D

Hilsen ei som ikke er klar til å sende 1-åringen i barnehagen.. :(

Skrevet

Ja det hadde jo gitt flere muligheten til å være hjemme litt lengre!

Skrevet

Joda hadde vært supert det, men tror nok ikke Norge har råd til det gitt. Og helt ærlig så er det andre ting pengene mye heller burde gå til.

Skrevet

dårlig bruk av midler i felles kassen! staten bør ikke vere med å sponse eller oppfordre mødre til å vere hjemme utover 1 år. sammfunnet er tjent med at den voksne befolkningen jobber, og valget om å vere hjemme bør ligge hos hver enkelt familie, og bør ikke belastes samfunnet! vi har det kjempe godt at vi kan vere hjemme i 1 år med lønn, holdet det.

Skrevet

Får jeg virkelig håpe at aldri kommer igjennom... Riv ruske galskap er hele forslaget fra ende til annen!

Kontantstøtten burde være behovsprøvd eller en stønad man kunne søkt på dersom man overholdt søkerfristen på barnehager men likevel ble stående uten plass.

Skrevet

Behovsprøvd? Mener du at noen skal få penger for å gå hjemme mens andre ikke? Den er jo på en måte behovsprøvd, da den gis til de som går hjemme med barna. Men det burde ikke vært lov å sende barna til dagmamma og smatidig motta kontstøtte, det burde vært krav om at en av foreldrene gikk hjemme med barnet.

Skrevet

Kjekt for dem som tvinges til å være hjemme med barnet pga manglende bhgplass. Tror ikke det bør være et valg, men ser jo slik som nå når jeg tvinges til å være hjemme mister vi jo utrolig mye penger siden jeg ikke får lønn! Veldig kjipt når det skal være "full" bhgdekning.

Skrevet

Har mer tro på at kontantstøtten blir avviklet enn utvidet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...