Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #1 Skrevet 13. april 2011 Saken er det at.. Det er en fyr som liker meg, han har likt med lenge.. jeg liker han også, men trenger tid. til å både bygge opp tillit og noe mer enn vennskap.. Er ikke lenge siden det ble slutt mellom meg og eksen, så derfor vil jeg være "klar" før jeg hopper inn i noe.. Jeg og fyren jobber på samme plass.. ser hverandre hver dag og prater en del. Men, han misliker at jeg prater med andre menn, jeg har guttevenner og er da høftlig å prate med de.. Så, om jeg noen gang blir sammen med han så har han sagt at jeg må godkjenne at fra hans side er det utroskap om jeg prater med andre menn.. Vi diskuterte igår og jeg ble pøttasur, har ikke prata med han idag, og nå kommer han med at vi burde gi oss, vi må slutte å tro det kommer til å bli noe mellom oss. Dette er litt vanskelig, jeg liker han jo, men er ikke klar enda.. (Noe han ikke aksepterer).. ååhh.. Vondt i magen nå
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 13. april 2011 #2 Skrevet 13. april 2011 Så han mener at du spørre han om tilatelse til og snakke med andre menn om dere blir sammen...Hva om du snakker med kamerater, arbeidskoleger, menn du møter ute...Og da er du altså utro??? Et godt råd; STYR UNNA! Denne mannen er nok kontollerende og sjalu.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #4 Skrevet 13. april 2011 Jeg er helt enig med ham, dere burde gi dere. Han har alt for stort kontrollbehov, det må jo du se også? Tror du at han vil bli bedre med tiden? Vondt i magen betyr bare at du egentlig er litt glad i ham, og det gjør deg vondt å såre eller ikke få ham. Men jeg ville aldri satset på ham før han hadde kunne legge kontrollbehovet sitt til side, og respektert meg som et menneske som vil ha kontakt med andre mennesker uten at det betyr sex e.l. Gi slipp på ham du, ihvertfall til han klarer å styre sjalusien..
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #5 Skrevet 13. april 2011 Jo, men altså, jeg blir det store stygge ulven, jeg tar ikke så lett på det her siden jeg ikke er klar.. værre med han som har "ventet" på meg et år.. Han er følsom, så han har grått(!) og fått trøst.. og da begynner flere venner av meg å gi meg dårlig samvittighet!!! usj.. Jeg hater den store sjalusien... og orker ikke leve med en som skriker etter å kontrollere meg når det gjelder menn.. Jeg får beskjed fra flere at jeg må kunne se litt i hans sted også, han har opplevd at kvinner er utro etter de har pratet.. men uansett.. :s HI.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #6 Skrevet 13. april 2011 Dette er da ikke det minste vanskelig. Her lyser det psykopat lang vei. Dropp han nå før han begynner å mene at du er hans.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #8 Skrevet 13. april 2011 Dump ham. Han beskylder deg for å være utro før dere er sammen engang. Ikke mye å lure på, spør du meg.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #10 Skrevet 16. april 2011 Du skal ikke la deg tvinges inn i et forhold du ikke er klar for bare fordi andre spiller på samvittigheten din, du lider tydeligvis av snill pike syndrommet. (jeg sliter til tider med det og) Men nå må du tenke på deg selv og barna dine. Antar du ikke har brutt ut av et forhold som ikke holdt mål for å gå inn i et annet hvor du vil føle deg fanget. Du skal aldri straffes for hva andre han har vært sammen med har gjort. De har vært utro ja greit, selvsagt er det vondt for han men det er ikke du som har gjort det og du skal ikke godta å miste din frihet av den grunn. Jeg har en ex som var utro mot meg det betyr ikke at jeg har rett å nekte en hver framtidig kjæreste å snakke med andre damer. Han prøver å kontrollere deg allerede nå, det er på tide dere gir dere det kommer aldri til å bli bedre bare værre. Du skal ikke snakke med andre menn. Så blir det at du ikke skal kle deg slik og slik ikke snakke slik og slik................... Vær smart kom deg unna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå