Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #1 Skrevet 13. april 2011 http://www.alexi.no/skip-hop-dash-deluxe-stelleveske.html Hva er vitsen, egentlig? Holder ikke de til 100-300 kroner? Virker som enkelte har altfor mye penger å bruke, evt tenker litt for mye på status... Ja, jeg har lite å ta meg til
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #2 Skrevet 13. april 2011 Jeg har kjøpt denne http://www.petuniapicklebottom.com/collections/original/boxybackpacks/ kostet 1399 eller noe sånt på babyshop. Men kjøpte den på salg, da var det 30% avslag, så da ble den 1100 et eller annet. Synes de er fine, vil ikke gå rundt med en slitne gammel stelelveske. Vil ha en som er fin!! (og ja da koster den desverre en del)
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #3 Skrevet 13. april 2011 Så lenge de oppfyller dine behov og du syns den er grei burde det holde for deg HI. Hva andre gjør og bruker sine penger på angår ikke deg.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #4 Skrevet 13. april 2011 Det er helt unødvendig å bruke så mye penger på en stellveske. I virkeligheten trenger du ikke en egen veske til det en gang. Bruk det du har fra før, en sekk eller en veske/bagg fra innerst i kottet eller putt rett og slett det du trenger i lomma. Det er ikke værre.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #5 Skrevet 13. april 2011 Haha, putt det du trenger i lomma... Hvor liten baby har du da? Jeg måtte ha en GEDIGEN stelleveska med mini, fordi det så og si alltid ble minst to klesskift hver tur ut døra... Gulpebaby delluxe, mor måtte også ha med en haug med klær, desverre ! Men sånn strengt tatt MÅ det ikke være en egen stelleveska, holder med ei vanlig litt stor veske også. Det som er greit med ei stelleveske er at det er mange rom egna nettopp for alle disse baby greiene. Kjempekjekt med eget rom som holder drikken kald, eller flaska varm på tur. Supert med stellematte, eget rom for våte og skitne klær osv... Men med litt tilrettelegging kan nok ei vanlig veske gjøre samme nytten ! Prisen bestemmer du selv, tror neppe du trenger å bruke tusenlappen for å få noe som duger nei
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #6 Skrevet 13. april 2011 Til førstemann kjøpte jeg en stor og dyr stelleveske, for var jo slik det skulle være. Men nå med andre og tredjemann har jeg ikke brukt stelleveske i det hele tatt. Selv om jeg da har måtta ha med til to på tur, så har jeg brukt en stor veske jeg hadde fra før som jeg har plassert under vogna. Så man trenger ikke stelleveske nei..
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #7 Skrevet 13. april 2011 Jeg kjøpte en stor og stilig veske fra Bjørn Borg som jeg kan bruke til andre ting enn stelleveske også ;-) Så selv om jeg la litt penger i den, kan jeg ha den i mange år, og det lyser ikke stelleveske av den. For øvrig skal jeg aldri mer kjøpe SÅ stor veske, det er faktisk ikke så mye man har med seg, noen bleier, mat og et klesskift? Nå driver jeg å drasser rundt på masse tull som blir liggende oppi veska fordi det er så god plass. En annen ting er at det er særdeles få stellevesker på markedet som faktisk er fine. De fleste er glorete og æsj...
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #8 Skrevet 13. april 2011 Nei det bryr ikke andre hva folk velger å bruke pengene sine på, det er helt sant. Men jeg må likevel si at jeg synes det er kvalmende hvordan vi rike i vesten velter oss i penger og forbruksvarer, mens unger dør av sult i fattige deler av verden. Hvis man virkelig setter seg ned og tenker over det... Man TRENGER ikke en stelleveske til 1000 kroner, det er bare noe man evt må overbevise seg selv om. Man klarer seg mer en godt nok med en til halvparten, og da har man plutselig 500 man kan gi til Redd Barna eller lignende...
Tante Blås Squaw Skrevet 13. april 2011 #9 Skrevet 13. april 2011 Hva andre kjøper er deres sak. Selv er jeg storfornøyd med en billig skulderbag, den har plass til alt ;o)
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #10 Skrevet 13. april 2011 Jeg hadde ikke noe brukbart fra før, så sendte min kjære på biltema for å finne noe. Det funket perfekt. Han kom tilbake med en stor laptopveske til sånn ca en hundrings. Helt super er den. Mange lommer og veldig oversiktlig. At folk med mye penger bruker mye penger er jo en kjent sak, men alle vi andre greier oss nok helt fint med noe billig eller noe man hadde fra før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå