Gå til innhold

Hvor mye vår og sommertøy trenger deres barn i år?


Kokkeli nyter våren:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her må nok alt kjøpes inn da vesla har vokst mye!

Blir nok for det meste å dra innom lindex og h&m, muligens g-sport og sukkertøy på senteret her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er jenta di?

 

Her håper jeg at jeg slipper å kjøpe minst mulig. Får mye i arv, men kjøper nok litt nye klær de kan ha til litt finere bruk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine trenger ikke så mye i år men min favorittbutikk er h&m og lindex.

Kjøper en del på wow også til størstejenta, passer på når de har tilbud og kampanjer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er 5 :)

 

Heldigvis passer enda festdraken fra i fjor, var litt lang da så jeg la den opp, bare å legge ned nederste kanten i år ;) Så da trenger man bare sko til 17. mai ;)

Nå har hennes farmor vært å handlet et lass med klær, så hun hadde moteoppvisning i vår/sommertøy her forleden. Fint med snille bestemødre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min trenger strengt tatt nesten ikke noe da det aller meste fra i fjor passer fremdeles. Men litt nytt blir det likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenta mi kan nok bruke mye av sommertøyet fra i fjor selvom hun har vokst noen cm. Vi handler litt overalt, kommer an på hvor vi finner ting vi synes er fint, også handler vi inn litt hvis vi finner noe på salg. NameIt, Lindex, Barnas Hus, Babyshop, H&M, Mee too er vel der vi handler mest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...