Gå til innhold

Noen som har NIKE shox?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var å prøvde et par isted og de var lang nok men veldig trange over foten(har bred fot). Kan ikke gå opp i str for da blir de for lange. De på butikken sa de kom til å gå ut, men om de ikke gjør det blir de nok onde. Noen med erfaringer? *vil ha*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine har viet seg ut. Go for it!! Supre sko!! :)

Skrevet

Jeg elsker mine shox. Var litt trange først (ikke mye) , men nå er de helt perfekt.

Jeg har også samme til guttungen på tre :-)

Skrevet

Hahahahahahaha jeg leste først Noen som IKKE har Nike shox? å min først etanke var, nei tror ikke det... synes de skoa sitter på alles bein utenom mine, fordi jg synes også de var så innmari smale...

Jeg er så redd de ville bli kjeeeempe vonde å gå ut, og hva om de ikke går nok ut? *vil å ha, men blir nok fri*

Skrevet

Takk for svar:)

De var ganske trange men merket jo bare den lille stunde jeg gikk u butikken at det bedret seg. Likevel er jeg redd jeg skal ende opp med dyre sko jeg ikke klarer gå med. Veldig synd for de var så fiiine, og fant jo selvfølgelig ingen andre som kunne måle seg etter jeg fant dem;)

Skrevet

Jeg kjøpte mine passelige og de har ikke gått noe ut.

Skrevet

Suverene sko. Mine har passet hele tiden, men de er veldig myke så jeg ser ikke bort fra at de vil forme seg etter foten din.

Skrevet

Nike air max er heller og anbfale:) Ikke så klumpete som shox skoa.. Finere og funker bedre til hverdags antrekket:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...