Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #1 Skrevet 13. april 2011 Må ha det for å våkne, men blir skjelven av det
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #2 Skrevet 13. april 2011 Rekker opp hånden. Må ha. Men helst ikke mer enn 2-3 kopper på en formiddag. Blir skjelven. Kan faktisk på de verste dagene få kort lunte og bli litt bråsint av kaffi. Så burde latt være. Tror ikke jeg blir så opplagt som jeg vil ha det til heller.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #3 Skrevet 13. april 2011 Hahaha, følelsen av å bli mer opplagt er vel kanskje heller psykisk?
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #4 Skrevet 13. april 2011 Jeg tåler egentlig ikke koffein. Blir skikkelig hyper av det! Blir superstressa en liten periode for så å dale ned i kjelleren... Men klarer ikke å si nei takk til en deilig kaffe mocca når sjefen har vært nede på kaffebaren og kjøpt det til meg. Da takker jeg ja og kooooser meg med kaffen! ;-) Det går greit bare jeg ikke drikker det etter kl. 15, da får jeg nemlig ikke sove om natten...
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #5 Skrevet 13. april 2011 Dale ned i kjelleren ja. Der sa du det hehe.. Turbo for så motorstopp!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #6 Skrevet 13. april 2011 Jeg eeeelsker kaffe, men blir også hissig og sur om jeg begynner på den tredje koppen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå