Gå til innhold

Går på veggene..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dag to av permisjonen og jeg holder på å gå på veggene.

Mangler bare litt tøyvasking så er alt klart til lilletulla kommer :)

 

Frister å ut å gå en tur i det fine været, men føles jo som om hun sprenger seg nedover og strekker alt som er når jeg står oppe :P

Flere som har det slik?

 

Men men. Bare 21dager igjen til termin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg veldig igjen her! I tillegg til å sitte og stirre i veggen, bor vi hjemme hos svigers i påvente av å overta drømmeleiligheten vår... IKKE en artig situasjon...!

 

Jeg har termin 2.mai, når kommer din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos svigers i tillegg ja. Huff. Det kan jo fort bli for mye av det gode. Hehe. Når overtar dere leiligheten deres?

 

Har termin 4mai her. Men håper og tror tulla kommer ei uke før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får leiligheten den 27.april, så det er tett opp mot termin...! Akkurat nå har jeg nada kontroll på om vi har alt det vi trenger til poden, håper bare på det beste!!!

 

He, he, akkurat nå sitter jeg laaaaangt inne i kjellerstua mens svigermor har vårrengjøring i resten av huset...!

 

Hvorfor tror du at hun kommer før tida?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir jo spennendes med ny leilighet så tett mot termin. Er aldri lett å få helt oversikten over hva man trenger før man savner det. He he. Kommer nok til å dukke opp noen ting her og etterhvert som jeg sikkert trenger.

 

Deilig å slippe å gjøre vårrengjøringa selv da :) Her sitter jeg å irriterer meg over at jeg ikke har motivasjonen eller orken til å vaske ned her hjemme.

 

Tja. har bare alltid hatt en følelse av at hun kommer i påska. Har hatt kraftige kynnere lenge nå så hodet festet seg langt ned i bekkenet for flere uker siden. Men skal jo ikke si noe for sikkert. Kan jo faktisk hende jeg går kjempe på overtid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingra for deg at hun kommer tidligere, regner med at du er like klar som meg for å få ut ungen!

Jordmor skrev på gravidskjemaet mitt her om dagen at jeg var klar for fødsel, etterat jeg hadde fortalt om alle småplagene mine ;)

 

Jeg har hørt noe om at det følger gjerne moren din og hennes fødseler, både med varighet, vanskelighetsgrad og før/rundt/etter termin.. Håper bare ikke at poden min kommer før termin, kijpt med nyfødt baby sammens med svigers :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) håper at din ikke kommer før dere er ferdig med å flytte.

men uansett når de små har planer om å komme så løser alltid ting seg til slutt :)

 

lykke til med innspurten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dag 4 av permisjonen her og jeg er så leeeeei! Alt er så tungt nå. Vondt å ligge, bare det å stå opp, dusje seg og få på seg klær gjør at jeg må hvile en god stund etterpå...og så har vi nettopp flyttet og jeg har så mye jeg skulle ha gjort...vondt å sitte for lenge, og når jeg står eller går blir jeg så fryktelig hoven på beina og må sette meg igjen. Nei huff nå skal det bli godt å få tilbake kroppen sin. I dag er det knallvær ute, men det er jo så ubehagelig alt så jeg får liksom ikke til å gå meg en tur heller. Lurer virkelig på hvordan jeg skal klare meg uten mannen min når han begynner på jobb igjen over påske, jeg har en på 3 år hjemme som krever myyye....Ja ja...ikke lenge igjen nå da...blir keisersnitt 09.mai her så det er jo "bare" 17 dager igjen. Lykke til jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...