Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #1 Skrevet 13. april 2011 Fikk høre hjertelyd for første gang i går hos legen. Helt fantastisk, og så betryggende Etterpå måtte jeg selvsagt innom Finn.no og sjekke hva en babywatcher koster, og ble overrasket over prisen og hvor mange som ligger ute til salgs. Er det "vanlig" å bruke disse under svangerskapet? Jeg vurdrer å kjøpe meg en, men er samtidig litt usikker på om det er bortkasta penger.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #2 Skrevet 13. april 2011 Ja, har brukt i begge svangerskapene og det har vært gull verdt! Mange fraråder å bruke det fordi det kan skape unødvendig med frykt hvis man en dag ikke hører lyden, men for meg har det vært stikk motsatt, har blitt MYE tryggere av å ha den. Hvis jeg f.eks en dag kjenner mindre liv enn vanlig, så er det veldig betryggende å kunne ta frem Babywatcher og få bekreftet at det fortsatt er puls der inne:)
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #3 Skrevet 13. april 2011 Jeg vurderte å skaffe meg slik i begynnelsen av svangerskapet, men lot være. Hadde ingen bruk for det, for tvert du kjenner bevegelser, vet du at det står bra til der inne Skjønner den hvis du har et høyrisikosvangerskap, er ekstra engstelig e.l men om alt er bra med deg og du føler deg trygg er det bortkasta penger. Sikkert gøy å kunne lytte til hjertelyden i tide og utide, men spør deg selv om du synes det er nødvendig. Er svaret nei, vent med den anskaffelsen den dagen du føler du VIRKELIG trenger den (Eller bare ring legen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå