Gå til innhold

Bruker/brukte du Babywatcher under svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk høre hjertelyd for første gang i går hos legen. Helt fantastisk, og så betryggende :)

Etterpå måtte jeg selvsagt innom Finn.no og sjekke hva en babywatcher koster, og ble overrasket over prisen og hvor mange som ligger ute til salgs.

Er det "vanlig" å bruke disse under svangerskapet? Jeg vurdrer å kjøpe meg en, men er samtidig litt usikker på om det er bortkasta penger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har brukt i begge svangerskapene og det har vært gull verdt!

Mange fraråder å bruke det fordi det kan skape unødvendig med frykt hvis man en dag ikke hører lyden, men for meg har det vært stikk motsatt, har blitt MYE tryggere av å ha den.

Hvis jeg f.eks en dag kjenner mindre liv enn vanlig, så er det veldig betryggende å kunne ta frem Babywatcher og få bekreftet at det fortsatt er puls der inne:)

Skrevet

Jeg vurderte å skaffe meg slik i begynnelsen av svangerskapet, men lot være. Hadde ingen bruk for det, for tvert du kjenner bevegelser, vet du at det står bra til der inne :)

Skjønner den hvis du har et høyrisikosvangerskap, er ekstra engstelig e.l men om alt er bra med deg og du føler deg trygg er det bortkasta penger. Sikkert gøy å kunne lytte til hjertelyden i tide og utide, men spør deg selv om du synes det er nødvendig.

Er svaret nei, vent med den anskaffelsen den dagen du føler du VIRKELIG trenger den :) (Eller bare ring legen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...