Gjøkeredet③ Skrevet 13. april 2011 #1 Skrevet 13. april 2011 Skal til Spania snart.. Har kjøpt solkrem til dem, men så ble jeg litt usikker på om jeg rett og slett trenger aftersun krem til dem også.. Erfaringer?
Mamma'n til Thias Skrevet 13. april 2011 #2 Skrevet 13. april 2011 Har brukt "vanlig" hudkrem - den jeg har brukt på han til vanlig og aloevera. Smurte han med fuktighetskrem hver kveld, det gikk så fint AloeVeraen kom til sin nytte både på gubben (som ikke trenger solkrem - han som er så stor og tøff) og på tenårings-stedatteren (som iallefall ikke trenger det hvis pappa ikke trenger det - og som skulle bli brun fort)
Gjøkeredet③ Skrevet 13. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2011 Ja men det er fint å vite.. ) Tenkte egentlig bare en "vanlig" fuktighetskrem i utgangspunktet, men min Biotherm lukter litt i overkant mye til at jeg har lyst til å smøre inn guttaboys i den.. Hahaha!
sillyfilly og Olivia Skrevet 13. april 2011 #4 Skrevet 13. april 2011 Aloe Vera er i alle tilfeller lurt å ha med og smøre med og. Selv om en ikke merker at en er solbrent før dagen etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå