Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #1 Skrevet 13. april 2011 Eller kan sportsvognen ha litt helling uten at det gjør noe? Erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #2 Skrevet 13. april 2011 Jeg liker best å ligge når jeg sover. Regner med at barn også liker det. Så en sovevogn uten full liggestilling anser jeg som ubrukelig.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #3 Skrevet 13. april 2011 Hvor gammelt er barnet? Dersom det fremdeles har gode sovelurer på dagen, og barnet da sover i vogn, så mener jeg det er viktig med full liggestilling (i så stor grad det lar seg gjøre).
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #4 Skrevet 13. april 2011 Hvis jeg skulle sovet liggendes på ryggen hadde jeg faktisk foretrukket å ha litt helling på ryggen.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #5 Skrevet 13. april 2011 hvilken vogn tenker du på? vi hadde OTH og den heller litt, men det var ikke noe problem. Men kommer an på hvor gammelt barnet er etc.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #6 Skrevet 13. april 2011 Babyen er 7-8 mnd og vognen Brio GO. Vi hadde TFK joggster twist som socevogn til førstemann. Synes å huske at denne også har litt helling i ryggen, gikk supert da... HI
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #8 Skrevet 13. april 2011 Vi har en Emmaljunga sportsvogn som har svaaak heling opp og det har aldri vært noe problem for barnet å sove i den vogna. Bare det ikke blir fo mye helling. De skal jo ikke ligge skrått oppover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå