Gå til innhold

Idag er jeg lykkelig!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta min kom inn i barnehage.. :D:D Og vi var ikke garantert plass siden vi ikke tilhører den kommunen, så nå er jeg letta :) Og det er soool.. Ha en fin dag alle sammen ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Misunnelig!!!

 

Thias har stått på venteliste på 2 barnehager nærmere oss siden høsten 09... vi har selvsagt søkt og fornyet søknaden og akseptert venteliste og alt slikt.... Nå venter jeg på svar igjen, men er forberedt på nok et år med venteliste...

Skrevet

Huff.. ikke alle som er like heldige skjønner jeg. Vi fikk faktisk tilbud om plass fra alle bhg vi søkte på :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...