Eeniemeenie Skrevet 13. april 2011 #1 Skrevet 13. april 2011 Jenta min kom inn i barnehage.. :D Og vi var ikke garantert plass siden vi ikke tilhører den kommunen, så nå er jeg letta Og det er soool.. Ha en fin dag alle sammen
Mamma'n til Thias Skrevet 13. april 2011 #2 Skrevet 13. april 2011 Misunnelig!!! Thias har stått på venteliste på 2 barnehager nærmere oss siden høsten 09... vi har selvsagt søkt og fornyet søknaden og akseptert venteliste og alt slikt.... Nå venter jeg på svar igjen, men er forberedt på nok et år med venteliste...
Eeniemeenie Skrevet 13. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2011 Huff.. ikke alle som er like heldige skjønner jeg. Vi fikk faktisk tilbud om plass fra alle bhg vi søkte på :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå