Kokkeli nyter våren:) Skrevet 13. april 2011 #1 Skrevet 13. april 2011 Legger dere til hvem som helst som venner? Har dere mange venner? Legger dere ut nye statuser hver dag? Jeg ser mye forskjellig hva folk gjør. Jeg har ca 220 venner. Jeg vet hvem alle er, selv om det kanskje er noen jeg kunne ha slettet siden jeg nesten aldri snakker med dem.. Var ei dame som la meg til som venn, så hilste jeg "hei" til henne når jeg gikk forbi henne på gaten, og da virket det ikke som hun visste hvem jeg var.. Andre igjen legger ut VELDIG mye informasjon på sine statuser, om når de drar på ferie, når de kommer tilbake.. Skriver jo nesten direkte innbydelse til innbruddstyver.. Andre igjen detaljer om sine barn, stakkars barn når de vokser opp, som får alle flauser delt med offentligheten..
Lene~mor til tre Skrevet 14. april 2011 #2 Skrevet 14. april 2011 Jeg er inne på facebook hver dag =) Jeg har vel en 150 venner, som da er enten familie, venner, kollegaer eller kjente. Kan gå over 2 uker uten at jeg skriver noe i statusen min, skriver ikke om alt som er for å si det sånn
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 18. april 2011 #3 Skrevet 18. april 2011 Bruker facebook i jobbsammenheng (og privat, hehe) så jeg legger til alle som vil være venn. Men da har jeg ikke bilder av sønnen min ol.. Skulle det bare vært til venner ville jeg nok delt litt mer i statuser osv, men det passer seg liksom ikke når kundene mine også kan se hva jeg skriver (er ikke så fryktelig nøye på det altså, men tenker meg om 2 ganger før jeg trykker del). Er innom der hver dag ca, men skriver i statusen kanskje 1 gang i uka!? har rundt 400 "venner" på lista.
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. april 2011 #4 Skrevet 24. april 2011 Jeg er ofte på facebook. Flere ganger om dagen og skriver i statusen 2-10 ganger i uka om alt forskjellig, men som oftest om noe positivt som har skjedd med barna og meg. Jeg har vel ca 300 venner.
Jojo x3 Skrevet 25. april 2011 #5 Skrevet 25. april 2011 Nei, har ikke engang en profil. Så jeg er vel blitt et sjeldent tilfelle....
Verbena Skrevet 25. april 2011 #6 Skrevet 25. april 2011 Jeg er innom facebook hver dag ja, oppdaterer storsett statusen hver dag også... Men det varierer! Har en skjult profil, altså om noen søker på navnet mitt så kommer ikke denne opp. Der har jeg kun nær familie og de aller nærmeste vennene mine. Det er den profilen jeg legger ut bilder på og skriver mer personlige ting (om det kan kalles det). Har vel ca 40venner. Også har vi den profilen der jeg legger til gud og hverman (sånn nesten værtfall. Der skriver jeg statuser om ting jeg kan dele med hvem som helst osv. har litt over 300venner der.
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 2. mai 2011 #8 Skrevet 2. mai 2011 har akkurat deaktivert FB min,tok altfor mye av min tid, og ble egentlig rimelig lei.. men ja,var vel nok litt for aktiv på fb..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå