Gjest Skrevet 13. april 2011 #1 Skrevet 13. april 2011 Har to barn fra for fra et tidliger ekteskap. De er 9 or 5 aar og jeg har vaert alene mamma i litt over 2 aar med dem. I julen traff jeg min nye partner, vi ble introdusert gjennom felles venner. Han har passet inn helt perfekt i vaar lille famile, og barna mine syns han er helt super. Vi holder naa paa og ordne alt slik at vi kan flytte sammen. Jeg saa dette til mine foreldre, og det var ikke noe gledes komentarer aa faa der, bare skeptiske sporsmaal. Naa bor vi laangt fra hverandre og jeg har ikke set mine foreldre paa snart et aar, saa de har jo ikke truffet denne nye mannen som er saa fantasik. Jeg er over 30 aar og klarer meg selv. Jeg burde jo ikke la deres mening ha saa stort intrykk paa meg, men er jeg aerlig saa betyr meningen til mor og far noe for meg. Tror jeg lider litt av snilt barn syndrom. Naa gaar jeg aa grubler paa hvilken komentar jeg faar naar jeg sier at jeg og min nye partner venter et barn tidlig i desember. Hva tenker dere ? Noen gode stoettende ord er vel det jeg er ute etter!
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 13. april 2011 #2 Skrevet 13. april 2011 Jeg ville nok ventet litt med å si noe til de, sånn at de får vennet seg til tanken på at du har funnet ny mann og skal flytte sammen med han. Kanskje du bør vente med å si det til de første 12 ukene har passert?
Gjest Skrevet 17. april 2011 #3 Skrevet 17. april 2011 Det er nok en god idea ja. I dag har barna hatt en kjempe dag paa utflukt med min nye partner, jeg kunne ikke vaere med fordi jeg hadde studier og gjore ferdig. Men all tre kom tilbake blide og glade, aner ikke hvorfor jeg gruer meg egentlig. Det er jo en fin ting, jeg kjenner jo det inni meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå