Gå til innhold

Sitter her og skuler ut mot terrassen.... (dagens utblåsning)

Anbefalte innlegg

Skrevet

For der står det nemlig ei eske med flatpakka hagemøbler som jeg veldig gjerne skulle hatt i bruk akkurat nå!

Har gledet meg helt siden jeg stod opp til å kjøre og hente hagemøblene og få dem plassert på terassen før det blir sol og fint slik at jeg kunne sitte der og nyte kaffe i sola.

Men NEIDA! Hvis jeg vil ha en IKEA-løsning på møblene mine så kjøper jeg på IKEA!

Og midt i irritasjonen så ble jeg for sein til å høre starten av Radioresepsjonen. Tusen takk!

Der var det ute, og så håper vi at resten av dagen blir fiiiiiin :-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta med deg kaffien ut og sett deg oppå eskene foreløpig og når pågangsmotet kommer så smeller du det sammen på et øyeblikk;) Regner med at du har fått det eneste flatpakka drittsett i norge hvor faktisk alle delene passer helt perfekt ved første forsøk;)

Lykke til og nyt sola

Skrevet

haha, ja det får jeg gjøre ;-) Når littla har våknet til etter luren sin og fått i seg noe mat. Og jeg har motet meg opp.

*skrur opp lyden på radio og forventer latterbombe av en annen verden*

Skrevet

fikk på radio jeg og nå;) savner RR påTV jeg da gøy å se de å

Skrevet

Gå i butikken på nrk.no så finner du 3 timer lang dvd med dokumentar og sketsjer ;-) Hehe, den er høyt på ønskelista mi ihvertfall =D

Hmmm... Det var disse møblene da....

*finner på alt mulig annet og fortrenger hele pappeska*

Skrevet

Takk for tips;) sitter du ennå på pappeska eller har du vakre stoler og bord nå?

Skrevet

Hehe, om det er noen trøst så har jeg enda til gode å mangle deler til flatpakke-møbler fra ikea! Fra skeidar er jeg derimot ikke fullt så heldig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...