Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 13. april 2011 #1 Skrevet 13. april 2011 For der står det nemlig ei eske med flatpakka hagemøbler som jeg veldig gjerne skulle hatt i bruk akkurat nå! Har gledet meg helt siden jeg stod opp til å kjøre og hente hagemøblene og få dem plassert på terassen før det blir sol og fint slik at jeg kunne sitte der og nyte kaffe i sola. Men NEIDA! Hvis jeg vil ha en IKEA-løsning på møblene mine så kjøper jeg på IKEA! Og midt i irritasjonen så ble jeg for sein til å høre starten av Radioresepsjonen. Tusen takk! Der var det ute, og så håper vi at resten av dagen blir fiiiiiin :-))
skinnfilla Skrevet 13. april 2011 #2 Skrevet 13. april 2011 Ta med deg kaffien ut og sett deg oppå eskene foreløpig og når pågangsmotet kommer så smeller du det sammen på et øyeblikk;) Regner med at du har fått det eneste flatpakka drittsett i norge hvor faktisk alle delene passer helt perfekt ved første forsøk;) Lykke til og nyt sola
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 13. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2011 haha, ja det får jeg gjøre ;-) Når littla har våknet til etter luren sin og fått i seg noe mat. Og jeg har motet meg opp. *skrur opp lyden på radio og forventer latterbombe av en annen verden*
skinnfilla Skrevet 13. april 2011 #4 Skrevet 13. april 2011 fikk på radio jeg og nå savner RR påTV jeg da gøy å se de å
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 13. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2011 Gå i butikken på nrk.no så finner du 3 timer lang dvd med dokumentar og sketsjer ;-) Hehe, den er høyt på ønskelista mi ihvertfall =D Hmmm... Det var disse møblene da.... *finner på alt mulig annet og fortrenger hele pappeska*
skinnfilla Skrevet 14. april 2011 #6 Skrevet 14. april 2011 Takk for tips;) sitter du ennå på pappeska eller har du vakre stoler og bord nå?
rødt&blått Skrevet 14. april 2011 #7 Skrevet 14. april 2011 Hehe, om det er noen trøst så har jeg enda til gode å mangle deler til flatpakke-møbler fra ikea! Fra skeidar er jeg derimot ikke fullt så heldig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå