Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #1 Skrevet 13. april 2011 Hva skjer med gjeld på skyldig barnebidrag når barnet fyller 18 år? Barnebidraget stopper den månden barnet fyller 18, men hva skjer med den gjelden som bidragspliktig ikke har betalt. Noen som vet? Er snakk om enda mange år til men skjønner jo tegningen så vil jo være en ganske stor sum det vil være snakk om. Gjelden kan vel ikke bli borte på noen måte? Ser for meg faren må betale til barnet uavhengig av alder. Kan det stemme?
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #2 Skrevet 13. april 2011 Jeg har egentlig ikke peiling på dette, men en veninne av meg fikk iallefall noen hundre tusen av sin far som ikke hadde betalt barnebidrag da hun var hm 18 år tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #3 Skrevet 13. april 2011 Ja, forsetter det på samme måten vil det jo være snakk om en slike summer. Ser jo for meg at barnet aldri vil få utbetalt alt med en gang, men jeg tenker på om barnet vil fortsette motta bidrag da til om så sin 40 årsdag hehe;) Perfekt under studier ihvertfall. Innser at pengene får jeg jo ikke nå så må bare prøve se det positive i det;) Håper bare ikke det ender med at en aldri får de. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå