Gå til innhold

Når slo testen ut?


M2M2M

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer på hvor tidlig testen deres viste positiv? Jeg ser at flere har vært her en stund (altså ikke veldig lenge, hehe), men syns jeg husker at jeg ikke oppdaget det før jeg var seks uker på vei sist gang. Kanskje det er forskjell på de ulike testene?

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg fikk første positiv (svak på billigstrimler) 8 DPO, ble bare sterkere for hver dag etter det:)4 dager senere var teststreken like sterk som kontrollstreken:)

 

i dag er ikm dagen å jeg er kjempenervøs for at dette ikke skal gå bra, men krysser fingrene!!

 

har termin 23 des hvis tanta er snill og holder seg unna;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok 2 tester i dag og begge var positive.Tante rød skulle egentlig ha kommet på besøk i dag,men heldigvis kom hun ikke.Overaskket over at jeg ble gravid bare 2 mnd etter at jeg sluttet med pillen.har 2 vakre jenter på 12 og 14 fra før så det er en stund siden sist,nestten som å begynne på nytt...Dette blir spennende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikm om en uke (!), men har testet positivt på 3 tester i dag. Clearblue viste 1-2 uker, så har en mistanke om at det har vært noe kluss med syklus denne mnd, heldigvis i min favør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

jeg tok en test 3 dager etter IKM og da viste CB indokatoren 3+. Dette var 2 uker etter EL.

Har foreløpig termin 23. desember beregnet utfra siste menstrasjon. Så jeg er litt usikker på om det stemmer, men det finner vi ut av etterhvert. Har født før termin med begge de to andre, så regner med at jeg gjør det nå også.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ifølge mine beregninger var jeg 3+4 når jeg testa positivt. Det var 8. april. :) Gjenstår å se hva UL sier, men jeg føler meg ganske trygg på at ikke terminen blir flyttet så mye på. Med førstemann ble terminen flyttet 20 dager bakover! Så jeg gikk plutselig fra å være i uke 18 til å være i uke 15. Spesielt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 4+0 når jeg testet positivt med strimlene fra billige-tester.

4+1 - negativt med CB dig.

4+3 - CB dig sier gravid 1-2 uker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...