Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #1 Skrevet 13. april 2011 Jeg leverte datteren min i bhg i morges, og gikk hjem igjen (er sykemeldt). Planen var at samboeren skulle komme hjem i lunshen idag for å spise med oss. Så skulle jeg være litt morsom da, så skriver jeg en sms hvor jeg skriver "Nå er runkefillen din vasket og klar for bruk;) Når kommer du"? (runkefillen er litt internt, altså kluten man tørker av sæden med, hehe) Og hvor tror dere jeg sendte den da? Til BARNEHAGEN! Har ikke fått svar, og det gjør det bare enda pinligere!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #2 Skrevet 13. april 2011 Å herregud. Jeg hadde bytta barnehage.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #3 Skrevet 13. april 2011 Kluten man tørker av sæden med? Har dere ikke dusj?
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #4 Skrevet 13. april 2011 Bare én løsning på det der: Flytt og bytt navn umiddelbart!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #5 Skrevet 13. april 2011 oi.... da vet jeg søren meg ikke hva jeg hadde gjort... :S :S Tror jeg hadde latt som ingenting kanskje hehehe huff...
skinnfilla Skrevet 13. april 2011 #8 Skrevet 13. april 2011 Ha ha ha fantastisk! hadde nok fått mann eller besteforeldre til å hente og levere resten av livet;)
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #9 Skrevet 13. april 2011 Mannen?? Nei, han blir jo hetende Runkefilla fra nå av... Nanny, kanskje?
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #10 Skrevet 13. april 2011 Kan du ikke sende en ny sms: Sorry var ikke til dere, men dere kan få låne runkefillen hvis dere vil. Den er som sagt ren.... LOL Ja dette vil teste hvor tøff du er!!! Rett i ryggen, jente, det er jo ikke sånn at du og mannen er de eneste i hele verden som ordner seg litt lunsjsex... Hadde det vært i et katolsk land hadde det vært verre, for da hadde det vært en direkte synd å ikke bruke hver eneste liten skvett til å prøve å lage barn....
Monajenten Skrevet 13. april 2011 #11 Skrevet 13. april 2011 Hahahahahah:-D Sorry - men hahahahahahahahah:-D Får håpe de tar det med et smil, det er jo positivt at dere har så bra forhold:-P
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #12 Skrevet 13. april 2011 Off harregud så pinlig!! Kan du ikke skrive en ny da om at beklager den var ikke til dere, og ordboken på mobilen har gjort at det står runkefilla, det skulle jo stå "et eller annet annet" hehe
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #13 Skrevet 13. april 2011 HAHAHAHAH =D Tidenes beste!!!!!! Jeg ville gjort det som 09:38 gjorde. Gjør narr av deg selv slik at det ikke blir pinlig fra noens side .-)))
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #14 Skrevet 13. april 2011 Hahahahahahahahahahahaha... Herregud så piiiiinlig!!!! Men, dette ville jeg enkelt rettet opp i Finn et ord som kan "ligne litt", og skyld på autocorrect på telefonen. Long shot, men hadde ikke vært i tvil om at jeg hadde prøvd. Jeg har gått på autocorrect-feil mange ganger før, men det er kanskje litt mistenkelig at runke faktisk står i ordboken din da;) hehe..
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #15 Skrevet 13. april 2011 Hi her: Veeel, jeg har fortsatt ikke fått svar. Ordet "runkefille" er egentlig bare veldig internt mellom meg og samboeren. Det er er ikke et ord jeg vanligvis bruker i hverdagen, for å si det sånn;) Nr til barnehagen, er et felles nr til avdelingen, så vet jo ikke hvem som har lest den heller. Synes jeg ser at det kommer på displayet "Anna mor", vi får krangle om hvem som henter idag. HI
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #16 Skrevet 13. april 2011 Tipper de ansatte har fått seg en god latter hvert fall!!!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #17 Skrevet 13. april 2011 hehe ja, det er vel verre for deg enn for de
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #18 Skrevet 13. april 2011 Tror jeg hadde tatt en tlf til bhg og forklart at det var en intern vits til samboeren din og at du sendte den feil! Og at innholdet var såpass flaut at du følte for å forklare deg! Hahahahhahaha sorry klarer ikke å slutte å le!! Men har gjort lignende selv, og det er glemt etter en stund
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #19 Skrevet 13. april 2011 Hahahahaha... Takk for dagens første latter! ) Jeg hadde nok lata som ingenting....
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 13. april 2011 #20 Skrevet 13. april 2011 HAHAHAHAHAAA!!!!! Tusen takk for at du reddet formiddagen min, det var sårt trengt ;-) Men herregud så flau jeg hadde vært selv. Eller... jeg har faktisk vært ganske flau i barnehagen selv! Kvelden før hadde jeg og mannen hatt eksepsjonell kvalitet på kosen. Både ved levering og henting i barnehagen var jeg visstnok i uvanlig godt humør, uten at jeg merket det selv, og det kommenterte de når jeg hentet på ettermiddagen. Vel.. gliset ble jo ikke noe mindre av at jeg ble "tatt på fersken" på den måten, og mannen fikk seg et lite klaps i armen som straff for at han var skyld i at jeg gikk rundt med et fårete glis hele dagen. Uten å vite det selvfølgelig ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå