Gå til innhold

"Han kan hete Karen". Karen. Kar en. En kar.

Anbefalte innlegg

Skrevet

På siden her er det en link til en artikkel om navn som begge kjønn kan bruke og overskriften er "Han kan hete Karen". "Ja, selvfølgelig kan kan hete det. Kar-en er jo et logisk guttenavn" var det første jeg tenkte og så måtte jeg gå tilbake for å se om jeg leste, og tenkte, riktig.

Karen. Kar en. En kar. Når man tenker over det så er det egentlig ganske merkelig at Karen er et jentenavn og jo mer jeg tenker på det jo mer må jeg le av at Karen også er et jentenavn og inntil nylig, for meg, kun var et jentenavn.

Misforstå meg ikke, jeg har alltid likt navnet Karen og har aldri sett på det som et stygt eller som et rart navn. Men nå som jeg har sett det i en annen setting så er det ganske rart at jenter heter Karen.

Karen. Kar en. En kar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det virkelig også et guttenavn? Jaja...

På min dialekt uttaler jeg navnet Karen og ordet karen helt ulikt i tonefallet, skal guttenavnversjonen også uttales forskjellig?

Ikke at jeg bryr meg.. Uaktuelt som guttenavn her, men veldig fint jentenavn.

Skrevet

Uttaler det også ulikt, men plutselig så ble det Kar-en og så ble det et logisk guttenavn. Ikke at jeg ville kalt en gutt for Karen, men litt morsomt lell;)

HI

Skrevet

Merkelig at gutter kan hete dette :)

Hilsen Karen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...