Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #1 Skrevet 12. april 2011 Et par, bosatt i USA, skal gifte seg i Tyskland, der en av dem er fra. Sier at de er fornøyde bare folk kommer i bryllupet, og har ingen ønskeliste. Har allikevel veldig lyst til å gi dem noe, men er helt blank. De har bodd sammen i mange år og tjener godt begge to. Er det noe litt typisk norsk jeg kan kjøpe, noe man ikke får tak i alle andre steder? Mener ikke ostehøvler med vikinger og bilder av troll, men for eksempel noen designting av norske designere? Er ikke så flink med slike ting, men tenker at det hadde vært hyggelig å gi noe litt originalt. Er også åpen for andre forslag!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #3 Skrevet 12. april 2011 Hvis de ikke bor der må man jo også tenke på at gaven er noe de må frakte med seg hjem da... Vet ikke jeg, jeg laga et scrapbook-album til et bryllup, sånn som de kunne sette inn bilder i selv etterpå (som babybøker), det var kjempepopulært. Er de amerikanske da? I så fall er jo sjansen stor for at de simpelthen elsker nordiske ting. Slå til med noen selbuvotter og sokker! Evt. kofter om du vil slå på stortromma. Enkelt å pakke med seg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå