Gå til innhold

Ex svigerfamilie og bryllup


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er inv i bryllup til min exkjæreste's kusine i fellesferien, sammen med vår felles datter. Ville dere dratt? synes det er litt "rart" å bli invitert, hadde ikke forventet det. Har ingenting imot at han tar jentungen med seg, men ser ikke helt hva jeg skal der. Har altfor mye å gjøre, i tillegg til at vi ikke har en god tone om dagen. Er det frekt av meg å takke nei? Han har, sånn at det er sagt en veldig hyggelig familie.

Videoannonse
Annonse
Gjest Filifjonka
Skrevet

Det er ikke frekt å avslå, så sant det gjøres på en høflig og respektfull måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...