Eeniemeenie Skrevet 12. april 2011 #1 Skrevet 12. april 2011 Jeg er inv i bryllup til min exkjæreste's kusine i fellesferien, sammen med vår felles datter. Ville dere dratt? synes det er litt "rart" å bli invitert, hadde ikke forventet det. Har ingenting imot at han tar jentungen med seg, men ser ikke helt hva jeg skal der. Har altfor mye å gjøre, i tillegg til at vi ikke har en god tone om dagen. Er det frekt av meg å takke nei? Han har, sånn at det er sagt en veldig hyggelig familie.
Gjest Filifjonka Skrevet 13. april 2011 #2 Skrevet 13. april 2011 Det er ikke frekt å avslå, så sant det gjøres på en høflig og respektfull måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå