Gå til innhold

Min EX-svigermor er veldig grei men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blåøyd..

Min ex er lat, har hatt 4 mnd på å finne seg nytt sted å bo men gjorde det i siste liten.. Han har bodd i bilen de siste dagene eller flyttet rundt hos kamerater fordi han har brukt tiden sin på festing, jobbing og trening istedet for å få skikk på livet sitt og iallefall finne seg et deacent place to stay.. Uansett, min datters farmor ringte meg på Lørdag for å spørre hvordan det gikk med jentungen ( regner ikke med sønnen deres oppdaterer dem så mye så sjelden som han ser henne) og vi kom i snakk om bidrag. Jeg sa han ikke betaler bidrag enda og hun mente jeg for ALL DEL ikke burde skaffe en bidragsordning via NAV og at de tar gebyrer for det? Hehe. Og at en priv. løsning er det beste ( noe som ikke går, det vet jeg) Jaja, hun la nå ut om hvor synd det er på sønnen sin som ikke har et ordentlig sted å bo, ikke har penger ( han har jobbet full stilling siden Feb.). Vi kom i snakk om ordinært samvær, der jeg forklrte henne at 2 uker for samværsforeldern i sommerferien er vanlig og hun mente han ikke burde trenge å ha henne såå lenge hvis det ikke passet for han. Hun forsvarer han i absolutt ALT. Han fester 3 dager i uken, nedprioriterer samvær til en helg i mnd, bruker penger han ikke har ( låner fra mora også) og gjør ting i absolutt siste liten.. Jaja.. Så blind kan mødre faktisk være.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff. Det er da faktisk 3 uker som er vanlig for samværsforelderen, men det er vel i overkant av hva din eks kan makte....når det ikke passer for han? For en DUST!

Det mest tragiske er jo at dette går ut over et barn som får et helt diffust forhold til far. Men så lenge farmor syns han er en knallgod gutt, så er visst alt i orden!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...