Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #1 Skrevet 12. april 2011 Det første paret er gutt og jente og det andre tvillingparet er to jenter. Andre som har fått tvillinger to ganger?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #2 Skrevet 12. april 2011 Oi! Så moro da! Er begge parene toeggede? Har ikke tvillinger selv men venninna mi har et barn og så tvillinger og prøver på en til nå. Vi erter henne litt og sier at da får hun nok nye tvillinger igjen:-) Vet ikke hva "risikoen" for dette er men..
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #3 Skrevet 12. april 2011 Jeg har bare ett sett, men kjenner ei som har to sett med tvillinger, fire jenter.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #4 Skrevet 12. april 2011 Eldste paret er toeggede. Vi er litt usikker på de yngste (har ikke testet) men vi tror de er eneggede, de er hvertfall veldig like! Begge er hjemmelagde da Har lenge sagt at det ikke blir flere barn, men nå er jeg jammen begynt å bli babysyk igjen Men vet ikke om jeg tør satse på nytt, sjangsen er høy for at det blir tvillinger en tredje gang når man har to tvillingpar... Tror ikke jeg tar sjangsen på å få 6 unger
Monajenten Skrevet 12. april 2011 #5 Skrevet 12. april 2011 Har ikke selv, men gikk i klasse med en som var tvilling, og som også hadde storesøsken som var et tvillingpar. Og det var bare et par år mellom dem. Begge "parene" var gutt og jente:-) Syns det er litt kult, jeg:-) Fra 0 til 2 og fra 2 til 4, hihi:-) Kan tenke meg det er liv i heimen:-)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #6 Skrevet 12. april 2011 Hvor gamle er tvillingene dine da? Jeg ble babysyk igjen da mine tvillinger var 7 uker, og jeg har også et større barn.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #7 Skrevet 12. april 2011 har lest om ei som fikk først en, så skulle de ha en til, men det ble tvillinger. de prøvde igjen for å få fire barn og fikk trillinger på tredje forsøk. da sa moren stopp hehe så hun fikk 1, 2 og 3
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #8 Skrevet 12. april 2011 Jeg bor på et lite sted, og her er det to par jeg vet om som har to par med tvillinger:)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #9 Skrevet 12. april 2011 Det å få det 4 barnet er nok litt skummelt. Kjenner ei som hadde tre og skulle ha ett til, fikk trillinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå