Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #1 Skrevet 12. april 2011 Noen her inne kan hjelpe meg! Jeg er ung og har slitt mye me angt og depresjon i over 6 år pga noe som skjedde da. Jeg har ikke klart å fullføre skolen og har 2 barn. Fra i fjor har jeg blitt mye bedre jeg begynte etter å ha mast både på lege og nav endelig på en praksissplass bare for å lære meg tilbake til livet. Dette gikk fint i perioder men siste måndene gikk det ikke mer. Jeg ble het utslitt av og kjempe og dro til fastlegen min i en vedlig dårlig stand. Hun ba meg om å slutte med en gang. noe jeg har og gjort. Men når har jeg følt at ting er bedre så fant jeg ut at jeg har blitt gravid. Jeg viste ikke helt hvordan jeg skulle reagere for det passet ikke nå som jeg var på vei "ut i livet" igjen. Men kan aldri tenke meg og ta abort. LEgen min kommer til å få sjokk hun har nevt en gang jeg må huske prevensjon i o m ating har blitt bedre nå. Hvordan skal jeg da fortelle dette til henne? Føler liksom at alt går feil vei nå men vil så gjerne ha dette barnet. Kan noen hjelpe meg med noen ird? Tusen takk
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #2 Skrevet 12. april 2011 Ja, hva skal man si? Det skal ikke være enkelt dette livet. Men det beste for deg er jo å si det til legen din så fort som mulig, ingen prevensjon er 100% sikker! Det virker jo som du er motivert og klar til å jobbe for å komme "tilbake til livet". Er det så sikkert at dette barnet kommer til å hindre deg i det da?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #3 Skrevet 12. april 2011 Kan ikke si om du skal få barn eller ta abort, men uansett hva du gjør: sørg for å alliere deg med gode, trygge mennesker, ressurspersoner, venner, venners foreldre, hvem som helst som kan være et godt nettverk. Jo flere desto bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå