Gå til innhold

Lurer på noe...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis et barn på 4 år veier 33 kg, er det mye? Barnet er ikke spesielt høy, men veldig kraftig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, kanskje. Jeg veier 40.. Ikke at vi skal sammenligne..

 

Men spørs helt på beinbygninga også?

Skrevet

Ja det er mye.

Det er nesten dobbelt så mye som min det, og han er gjennomsnittelig.

Skrevet

Det er altfor mye, uansett.

Skrevet

Ja, det er alt for mye..

 

Min 7 åring veier 26 kg, og det er også for mye.. men vi får ikke ned vekten hennes :(

Skrevet

Jenta mi var 110 cm og 19,5 kg akkurat på 4-årsdagen, så jeg vil si at 33 kg er litt i overkant, ja.

 

Gutten min var 114 cm og 20,5 kg ved 4 år.

 

Det barnet er ikke kraftig, men fett/overvektig. Let ikke etter unnskyldninger og bortforklaringer.

Skrevet

Hvis en 4 åring veier 33 kg så er han eller hun feit! rett å slett... kan da ikke være bra i det hele tatt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...