Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #1 Skrevet 12. april 2011 Hvis et barn på 4 år veier 33 kg, er det mye? Barnet er ikke spesielt høy, men veldig kraftig.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #3 Skrevet 12. april 2011 Tja, kanskje. Jeg veier 40.. Ikke at vi skal sammenligne.. Men spørs helt på beinbygninga også?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #4 Skrevet 12. april 2011 Ja det er mye. Det er nesten dobbelt så mye som min det, og han er gjennomsnittelig.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #6 Skrevet 12. april 2011 Ja, det er alt for mye.. Min 7 åring veier 26 kg, og det er også for mye.. men vi får ikke ned vekten hennes
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #7 Skrevet 12. april 2011 Jenta mi var 110 cm og 19,5 kg akkurat på 4-årsdagen, så jeg vil si at 33 kg er litt i overkant, ja. Gutten min var 114 cm og 20,5 kg ved 4 år. Det barnet er ikke kraftig, men fett/overvektig. Let ikke etter unnskyldninger og bortforklaringer.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #8 Skrevet 12. april 2011 Hvis en 4 åring veier 33 kg så er han eller hun feit! rett å slett... kan da ikke være bra i det hele tatt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå