Gå til innhold

Hva faen feiler det folk??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags foreldre lar ungene sine gjennomgå omskjæring uten skikkelig smertelindring??

 

Skulle vært fratatt ungene hele gjengen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fratatt ungene og selv blitt omskjært- UTEN smertelindring, det hadde vært passelig straff

Skrevet

Hvilke foreldre lar barna gjennomgå omskjæring i det store og hele?!

La de ta valget selv når de er større!

 

Skrevet

Det finnes faktisk medisinske årsaker til omskjæring, og da gjøres det i narkose og med smertelindring i ettertid... Men å gjøre det av tradisjon burde vært forbudt, på lik linje med forbud mot omskjæring av jenter!

 

HI

Skrevet

Ja, er det medisinske årsaker så må det jo gjøres. Mente ikke at de på liv og død skal ha forhuden til de skal bestemme selv.

Men som du sier, å gjøre det pga tradisjon er horribelt og ufattelig trangsynt synes jeg.

Skrevet

De fleste er selv allerede omskåret og vet utmerket godt hva det går ut på. De fleste er også mennesker som på alle måter ønsker det beste for barna sine og som mener at omskjering vil gi barna et bedre liv. Det blir ganske likt det å gi vaksiner. Noen mener det er det klart beste for barna og uten tvil det mest moralsk riktige å gi vaksine, andre mener det er nærmest barnemishandling.

Skrevet

Min mann er omskjært (av medisinske årsaker da han var liten), og han ser absolutt ingen fordeler med det. Hvordan kan de få et bedre liv av det?

 

Og at de selv har gjennomgått torturen gjør da absolutt ikke saken dere noe bedre. De burde holde seg for gode til å utsette barna for det samme...

Skrevet

Mange mener det er nødvendig for å bli godtatt i miljøer som de annser som vesentlige for å få et godt liv, det trenger ikke nødvendig vis være religiøse miljøer. De kan like godt være kulturelle. Poenget er at foreldrene mener å gjøre noe godt for brnet. Om det faktisk blir stt prispå er jo en annen sak,

Skrevet

Ved trang forhud gjør man bare et lite klipp slik at det blir romsligere. Forhuden fjernes ikke av medisinske årsaker!

Skrevet

Sett dere nå litt mer inn hva dere snakker om da. For alles skyld. Hvor mange millioner er det ikke som er omskjært? I dag gjøres det i all hovedsak i narkose, her i vesten that is.

 

Mannen min er omskjært, han har aldri hatt problemer med det, og jeg må si at når jeg nå ser bilder av tissefanter med masse ekkel hud hengende, og gud vet hvor mye kukost inni der, ja da sender jeg en stille takk for at jeg har en så flott mann!

Skrevet

Min mann valgte selv å omskjære seg som 12 åring (uten press fra familie) Han synes verken at det var vondt under inngrepet eller etter. Han skulle den dag i dag ønsket at foreldrene omskjærte han da han var mindre.. så alle kan se ulikt på dette

Skrevet

Jeg vet ikke hvordan nappetasser du har vært borti før du møtte din omskjærte gud, men jeg har i allefall en med alt på plass. And guess what. Null kukost! :))

Skrevet

Jeg er også evig takknemlig for at min mann er omskjært. Han har absolutt ingen problemer med dette. Han ser det heller som et stort pluss.

Skrevet

Vann og såpe er en fin ting, både for dem med og dem uten forhud.

 

Skrevet

Jeg har ligget både med menn som har snoppen intakt, og menn som ble omskåret i ung alder. Det som er trist og synd, er at de som vokser opp uten forhud må finne nye måter å gjøre det på når de i tenåra skal finne ut av ting med kroppen sin. Onani er et kapittel i seg selv, ikke i det hele tatt den enkle aktiviteten som andre tenåringer eksperimenterer med. Det "avkledte" penishodet blir mindre følsomt underveis, noe som trekker i begge retninger. Man må på den ene siden være kreativ, og tilføre glidekrem eller fuktighet, fordi det ikke er noe som beskytter. Men samtidig må man være mer hardhendt, fordi glans/corona er mindre følsomt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...