Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #1 Skrevet 12. april 2011 Hva slags foreldre lar ungene sine gjennomgå omskjæring uten skikkelig smertelindring?? Skulle vært fratatt ungene hele gjengen!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #2 Skrevet 12. april 2011 Fratatt ungene og selv blitt omskjært- UTEN smertelindring, det hadde vært passelig straff
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #3 Skrevet 12. april 2011 Hvilke foreldre lar barna gjennomgå omskjæring i det store og hele?! La de ta valget selv når de er større!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #4 Skrevet 12. april 2011 Det finnes faktisk medisinske årsaker til omskjæring, og da gjøres det i narkose og med smertelindring i ettertid... Men å gjøre det av tradisjon burde vært forbudt, på lik linje med forbud mot omskjæring av jenter! HI
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #5 Skrevet 12. april 2011 Ja, er det medisinske årsaker så må det jo gjøres. Mente ikke at de på liv og død skal ha forhuden til de skal bestemme selv. Men som du sier, å gjøre det pga tradisjon er horribelt og ufattelig trangsynt synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #6 Skrevet 12. april 2011 De fleste er selv allerede omskåret og vet utmerket godt hva det går ut på. De fleste er også mennesker som på alle måter ønsker det beste for barna sine og som mener at omskjering vil gi barna et bedre liv. Det blir ganske likt det å gi vaksiner. Noen mener det er det klart beste for barna og uten tvil det mest moralsk riktige å gi vaksine, andre mener det er nærmest barnemishandling.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #8 Skrevet 12. april 2011 Min mann er omskjært (av medisinske årsaker da han var liten), og han ser absolutt ingen fordeler med det. Hvordan kan de få et bedre liv av det? Og at de selv har gjennomgått torturen gjør da absolutt ikke saken dere noe bedre. De burde holde seg for gode til å utsette barna for det samme...
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #9 Skrevet 12. april 2011 Mange mener det er nødvendig for å bli godtatt i miljøer som de annser som vesentlige for å få et godt liv, det trenger ikke nødvendig vis være religiøse miljøer. De kan like godt være kulturelle. Poenget er at foreldrene mener å gjøre noe godt for brnet. Om det faktisk blir stt prispå er jo en annen sak,
Gjest Skrevet 12. april 2011 #10 Skrevet 12. april 2011 Ved trang forhud gjør man bare et lite klipp slik at det blir romsligere. Forhuden fjernes ikke av medisinske årsaker!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #11 Skrevet 12. april 2011 Sett dere nå litt mer inn hva dere snakker om da. For alles skyld. Hvor mange millioner er det ikke som er omskjært? I dag gjøres det i all hovedsak i narkose, her i vesten that is. Mannen min er omskjært, han har aldri hatt problemer med det, og jeg må si at når jeg nå ser bilder av tissefanter med masse ekkel hud hengende, og gud vet hvor mye kukost inni der, ja da sender jeg en stille takk for at jeg har en så flott mann!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #12 Skrevet 12. april 2011 Min mann valgte selv å omskjære seg som 12 åring (uten press fra familie) Han synes verken at det var vondt under inngrepet eller etter. Han skulle den dag i dag ønsket at foreldrene omskjærte han da han var mindre.. så alle kan se ulikt på dette
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #13 Skrevet 12. april 2011 Jeg vet ikke hvordan nappetasser du har vært borti før du møtte din omskjærte gud, men jeg har i allefall en med alt på plass. And guess what. Null kukost! )
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #14 Skrevet 12. april 2011 Jeg er også evig takknemlig for at min mann er omskjært. Han har absolutt ingen problemer med dette. Han ser det heller som et stort pluss.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #15 Skrevet 12. april 2011 Vann og såpe er en fin ting, både for dem med og dem uten forhud.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #16 Skrevet 12. april 2011 Jeg har ligget både med menn som har snoppen intakt, og menn som ble omskåret i ung alder. Det som er trist og synd, er at de som vokser opp uten forhud må finne nye måter å gjøre det på når de i tenåra skal finne ut av ting med kroppen sin. Onani er et kapittel i seg selv, ikke i det hele tatt den enkle aktiviteten som andre tenåringer eksperimenterer med. Det "avkledte" penishodet blir mindre følsomt underveis, noe som trekker i begge retninger. Man må på den ene siden være kreativ, og tilføre glidekrem eller fuktighet, fordi det ikke er noe som beskytter. Men samtidig må man være mer hardhendt, fordi glans/corona er mindre følsomt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå