Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #1 Skrevet 12. april 2011 Tar det lang tid før virkningen setter inn og sånne ting?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #2 Skrevet 12. april 2011 Det virker omtrent med en gang, kanskje etter 3-4 timer. Det føles som om du får et "lokk" over dalbunnene i følelseslivet, slik at man ikke går så langt "ned" som uten johannesurt. Har ikke prøvd det selv (kan ikke kombineres med hormonelle prevensjonsmidler, som jeg bruker), men samboeren har prøvd, så jeg spurte han. :-) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #3 Skrevet 12. april 2011 Så fort faktisk. Skal starte på de i morgen og håper virkelig det har samme virkning på meg Takk
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #4 Skrevet 12. april 2011 Jeg gikk på johannesurt en periode og jeg ble helt weird. Er vanligvis en person som har kontroll på ting, men så begynte jeg å glemme ting. Avtaler osv. En venninne ble veldig frustrert av at jeg glemte så mye. Og den virket fort.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #5 Skrevet 12. april 2011 Jeg opplevde det ikke like fort, men i de nærmeste timene og ikke minst døgnet etter jeg begynte merket jeg en forskjell. Etter dagene som gikk ble det bedre og bedre. Håper det hjelper for deg også
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #6 Skrevet 12. april 2011 Alt kan nok ikke fungere for alle nei. Men krysser fingrene uansett . Ano 22:30: Har du gått/gikk du lenge på de?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #7 Skrevet 12. april 2011 Jeg gikk på de i ca 8 måneder, da følte jeg at jeg hadde snudd skuten nok til å prøve uten. Det gikk bra en stund, brukte de så igjen i seks måneder en periode til. Dette er nå fem år siden og jeg har ikke hatt bruk for medisin siden. MEN jeg måtte jobbe for å snu livet rundt, det ble ikke bra bare av å bruke pillene. Ano 22.30
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #8 Skrevet 13. april 2011 Nei såpass skjønner jeg. Er i prossesen å forbedre ting å tang, men føler jeg mest trenger litt starthjelp på en måte. Klarer ikke alt på egenhånd akkurat nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå