Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #1 Skrevet 12. april 2011 dere skulle hørt litt på visa fra inger lise rypdal som heter fru johnsen.. den sier egentlig ganske mye om slike som dere.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #3 Skrevet 12. april 2011 Så bra HI:) Legger ut link jeg, slik at Moralens Voktere her inne kan få høre litt om seg selv.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #4 Skrevet 12. april 2011 flott.. jeg tenkte ikke på å legge med link
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #6 Skrevet 12. april 2011 Og det var fra moral kongen eller? hehe..
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #8 Skrevet 12. april 2011 Hvem er det egentlig du er ute etter? "Moralens voktere" er et veldig neggativt ladet begrep og jeg er faktisk veldig usikker på hvem du henvendre deg til. Er det de som mener man ikke skal snyte NAV, arbeidsgiver eller partneren sin du skriver til eller er det noen andre?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #9 Skrevet 12. april 2011 jeg anser ikke meg selv som moral konge nei.. bare synes det er så leit at flere her inne skal hakke på andre for valg andre tar som foreldre. det er på tide at folk her inne feier for egen dør. den finnes også i engelsk verson fra dolly parton
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #10 Skrevet 12. april 2011 Nei hun er ute etter de som gir kritikk til andre (selv om de spør om div. ting) Men man kan jo ikke si noen ting i mot moralens konge. Plutselig må vi møte opp bedehusets møtesal!! WÆÆ!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #11 Skrevet 12. april 2011 jeg sikter til alle som skal legge seg opp i andres måter å være på, gjøre ting på, være foreldre. ikke si at du ikke fatter poenget mitt her? da har du ikke vært lenge nok på BIM/DIB. her er det stadig hakking på hverandre, hvor den ene etter den andre slenger dritt om hvordan den og den er som mor fordi de velger å gjøre slik eller sånn.. uansett hva det måtte gjelde!!!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #12 Skrevet 12. april 2011 Og her mobber du mobberen. Dette ble skikkelig dobbelmoral. Jeg kjefter på alle som kjefter på andre! FY!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #13 Skrevet 12. april 2011 ingen som ser poenget i den sangen HI hintet til? moralens voktere, slik som MANGE er på forskjellige sider. de kan like så som dem de kritiserer være like ille om ikke verre. føler man seg truffet av sangen sier det jo litt om de her inne
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #14 Skrevet 12. april 2011 jeg kjefter vel ikke på andre her 21.38? jeg ville bare dra fram et poeng om at det er mulig å passe sine egne saker. jeg er vel ikke den eneste som har merket at stemningen her inne er amper og trykket til tider, fordi det er mange som ikke klarer å være saklige o.l ? men for all del, noen må jo komme med noe dritt uansett hvilket innlegg man legger ut her..
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #15 Skrevet 12. april 2011 Jeg har vært her mer eller mindre regelmessig i ca 7 år så jeg tror jeg vet en del om hva som foregår. Kan hende det er problemet. Jeg har blitt vant til at folk er ærlige og skriver det de mener. Jeg liker det mye bedre enn "spyttslikking" og falsk enighet.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #16 Skrevet 12. april 2011 ikke alltid det er snakk om bare ærlighet her inne mener jeg da.. det er mye usaklige kommentarer som mange kunne spart seg for. det er helt greit å være ærlig, det setter jeg også stor pris på, men det handler vel litt om hvordan man pakker inn det man sier også.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #17 Skrevet 12. april 2011 -men jeg forstår faktisk ikke hvem du sikter til. Du kan da ikke mene at vi bestandig skal støtte HI når vi egnetlig synes det høres ut som om hun tar feil? Personlig føler jeg meg oftere som "Fru Johnsen" som avslører hyklerene når jeg kommer med krasse kommentarer, enn sem presten, legen eller lensmannen i sangen. Det er tross alt fra "Fru Johnsen", helten i angen, vi får høre de sterkeste beskyldningene.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #18 Skrevet 12. april 2011 nei, men hvis du ikke skjønner hvem jeg sikter til så la være da.. jeg sikter ikke til deg om du kommer med saklige kommentarer som noen ganger er krasse. jeg sikter til dem som legger seg opp i andres saker. POENGET I SANGEN ER AT FRU JOHNSEN IKKE LEGGER SEG OPP I ANDRES SAKER. HUN VET AT DET FOREGÅR MYE SNUSK BLANDT DE ANDRE I BYGDA, MEN HOLDER KJEFT OM DET FREM TIL DEN DAGEN HUN BLIR STILT OPP MOT TILSYNET FOR HØG MORAL. DA DRAR HUN FRAM EKSEMPLER SOM GJØR VOKTERNE KLAR OVER AT DET LØNNER SEG DÅRLIG Å SITTE I GLASSHUS OG KASTE STEINT!!!!!!!!!!!!! er det greit nok forklart nå da? det er jo ingen ting med å alltid støtte hi om hun tar feil. man må ta høyde for delte meninger her inne. men ikke usaklig drittslenging!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #19 Skrevet 12. april 2011 Orket ikke å høre hele sangen men herlighet. Inger Lise ser jo bedre ut nå enn hun gjorde da. Utrolig. Hun holder seg utrolig bra!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #20 Skrevet 12. april 2011 poenget er vel at alle mennesker gjør feil, og alle mennesker gjør ting på ulike måter. Noen velger å påpeke andres feil, mens de selv ikke enser å se sine egne feil. Ingen er feilfri dessverre.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #21 Skrevet 12. april 2011 Godt jeg ikke sitter i glasshus og kaster stein,samt at min dør er feid for da. Så kan jeg si hva jeg mener her inne.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #22 Skrevet 12. april 2011 HI lyktes i alle fall greit med å påpeke folks feil.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #23 Skrevet 12. april 2011 Jeg er IKKE kristen..hehe, men husker dette fra Kristendom fra skolen uansett "Hvorfor ser du splinten i din brors øie, men bjelken i ditt eget øie blir du ikke var?" Det er vel det som er poenget i denne sangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå