Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #2 Skrevet 12. april 2011 Du kan ikke bli gravid før eggløsning, men om du mener at du har hatt sex to dager før eggløsning kan sæden leve opp til 5 dager inne i deg mens det venter på egget.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #3 Skrevet 12. april 2011 Ja, jeg hadde sex to dager før eggløsning. Det vet jeg. Hm, men det er vel ikke stor sjanse for at man blir gravid da? Vil tro sjansen er større hvis man gjør det hver dag rundt eggløsning..
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #5 Skrevet 12. april 2011 Hehe. man kan ikke bli gravid før eggløsning det er helt umulig, men som sagt så kan jo sæden leve flere dager inne i livmoren og vente på egget som kommer. Nå er det jo også svært sjeldent man kan si med 100% sikkerhet når eggløsning har skjedd også da ( man har ett slingringsmonn på noen dager) Så sannsynligheten for og bli gravid er jo størst om man har sex ett par dager før og/eller etter eggløsning. Det må som regel ikke klaffe helt på dagen.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #6 Skrevet 12. april 2011 Hadde sex kun en gang, 2 dager før eggløsning. Resultatet av det er ventet om ca 14 dager :-)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #7 Skrevet 12. april 2011 Skjønner ikke helt dere som planlegger sex'en, og så går og venter to uker for å sjekke "resultatet", og så prøver på nytt igjen og igjen. Og så høres det ut som dere ikke har sex at all ellers...må da bli en fryktelig lang og kjedelig prosess det der... Det er nå bare å knulle i vei da! Så er jo barnet attpåtil laget av kjærlighet, og ikke av klinsk utregnede "nåmåvihasexifølgetemperaturenmin"-metoden.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #8 Skrevet 12. april 2011 Vel, med en mann som er borte halve året, så hender det altfor ofte at jeg får EL 2-3 dager etter han har reist, og det har enda ikke skjedd at jeg har blitt befruktet av den siste sexen før han reiser.. Og nei, vi har ikke kun sex ved EL, siden det er noe jeg har 4-5 ganger i året, noe som ville ha blitt et stusselig sexliv.. Men når man skal bli gravid er det jo nettopp sex ved EL som er spennende i er forplantningsøyemed.. Ikke HI
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #9 Skrevet 12. april 2011 Tror kanskje 23:09 mener at babyen (resultatet) er ventet om 14 dager:) Men ellers enig med deg, ja:)
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #10 Skrevet 13. april 2011 Ja, det er babyen som er ventet om 14 dager. Og det var ikke planlagt, trodde egglsøningen var litt lenger unna enn den viste seg å være.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #11 Skrevet 13. april 2011 Og dette er en problemstilling fordi?????. Er det ikke bittelitt sent å spørre nå liksom?. Og hvilken rolle spiller det?.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #12 Skrevet 13. april 2011 Altså det var bare et spørsmål om noen hadde blitt gravid, selvom de kun hadde sex 2 dager før eggløsning. Barer lurer litt på hvor vanlig det er Spennende med deg som venter barn om 14 dager
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #13 Skrevet 13. april 2011 Leste en medisinsk artikkel om dette hos legen og sæd KAN leve opptil 5 dager, men da er det i svært ideelt miljø. 94% av sædceller dør etter 24 timer og over 90 % av barn blir unfanget etter sex på selve eggløsningsdagen eller dagen før eller etter.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #14 Skrevet 13. april 2011 Jeg hadde det denne gangen, og ble gravid! Turte ikke ha håpet oppe, for hadde sex på en fredag og hadde el på søndag. Men det klaffet gitt
Anonym bruker Skrevet 13. april 2011 #15 Skrevet 13. april 2011 Oi så bra da grattis. Her hadde jeg sex lørdag og eggløsning mandag.. SÅ tviler vel egentlig :S Vil ikke ha noe håp..
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #16 Skrevet 15. januar 2015 opp:) Anonymous poster hash: 4da45...682
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #17 Skrevet 15. januar 2015 opp:) Anonymous poster hash: 4da45...682
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå