Mammapudding Skrevet 12. april 2011 #1 Skrevet 12. april 2011 Tenker å teste på påskeaften:) Er ganske sikker på at eggløsning var nå på søndag..så IKM er vel egentlig ikke før 25.april, men har en A1 test liggende og den sier at den kan gi utslag allerede 7 dager etter befrukningen, så da passer det jo fint å teste på påskeaften, 2 dager før IKM Andre som skal teste da? Foreløpig er det naturlig nok ingen tegn til graviditet
Mamma til prins 2012 Skrevet 12. april 2011 #2 Skrevet 12. april 2011 JA, jeg håper på positiv test allerede på skjærtorsdag =) Men kjenner ikke noe spesielt jeg heller. Litt stikkinger og mensmurriger, men det er det eneste og akkurat samme som ved tr. Så ikke noe uvanlig
Mammapudding Skrevet 12. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 12. april 2011 Bra vi er flere Jeg hadde sånn morsom følelse i magen i går, vi hadde sex i går morges og på ettermiddagen og kvelden kom det bittelitt blod på papiret..har jo lest at hvis man blør litt i forbindelse med eggløsning betyr det at man er ekstra fruktbar..så hadde bare en sånn god følelse i magen på at vi faktisk traff blink og at noe var i ferd med å skje Håper det stemmer da, blir lenge å vente helt til påskeaften kjenner jeg
Mamma til prins 2012 Skrevet 12. april 2011 #5 Skrevet 12. april 2011 Men når vi snakker om rare følelser i forbindelse med sex, så hadde jeg en merkelig på fredag. Hadde eggløsning på torsdag/fredag og da vi hadde sex var det veldig annerledes. Det var rett og slett veldig ømt i eggstokkene. Ikke opplevd det tidligere. Bruker dere wild yam?
Mammapudding Skrevet 12. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 12. april 2011 Får håpe ømme eggstokker er et godt tegn for deg da Har ikke opplevd det selv. Bruker ikke wild yam, er ikke sikker på hva det er?
Mamma til prins 2012 Skrevet 12. april 2011 #7 Skrevet 12. april 2011 Det er (etter det jeg har oppfattet) urter som hjelper til at egget fester seg lettere. Så jeg prøver det for første gang denne pp-en. Så er spent på om det er noe som sitter nå
Gjøkeredet③ Skrevet 12. april 2011 #8 Skrevet 12. april 2011 Spennende.. Jeg bruker ikke Wild Jam nei.. Det har gått greit de to andre gangene vi prøvde, så håper jo det gjør det denne gangen også) Hadde sex torsdag, onsdag, torsdag og lørdag, og fult utslag på Clearblue monitoren lørdag, så vi får de.. Det er 1 pp for vår del, og det blir jo en litt "småkjip" termin hvis jeg blir gravid nå, så tror jeg skal overleve skuffelsen om TR kommer ) Da får vi bare prøve litt hardere neste gang ;o)
Mamma til prins 2012 Skrevet 12. april 2011 #9 Skrevet 12. april 2011 Ja dersom det klaffer så er min termin 01.01.12. Så den er litt skummel, men men. Tar det som det kommer =) Vi har kost oss hver dag så vet at vi har truffet eggløsning, så håper det klamrer seg fast
Mammapudding Skrevet 12. april 2011 Forfatter #10 Skrevet 12. april 2011 For vår del er det antakelig siste pp uansett om det klaffer eller ikke, mulig vi kan prøve i mai også, men det kommer litt ann på hvor sent el kommer. Og så blir det ikke mer prøving før jeg får meg jobb og har jobbet en stund:( Men er enig i at termin kan bli litt skummel rett over nyttår, får termin 4.januar hvis vi traff..og Leah kom 13 dager før termin. Men får nå håpe at det ikke blir fødsel midt i jula da! Eneste hjelpemiddel vi har brukt er el-test for å finne el..Og så har jeg (uten å vite at det er bra for eggløsning) tatt rent D-vitamin siden februar, måtte det siden jeg manglet D-vitamin..men det gjorde jo ingenting å finne ut at det faktisk er bra for el akkurat
Jomfru-83 Skrevet 12. april 2011 #11 Skrevet 12. april 2011 Håper og håper her Testa positiv på el-test på søndag. La inn aksjer Så da er det bare å vente på at påska skal komme, men ikke mens :)
Mamma til prins 2012 Skrevet 13. april 2011 #12 Skrevet 13. april 2011 Ååå.. sitter her med skikkelige mensmurringer, mens tr skal ikke komme før godt over en uke. Også har jeg ikke ømme bryster som jeg ALLTID bruker å ha fra eggløsning til tr. Så merkelig kroppen kan være...
Mammapudding Skrevet 13. april 2011 Forfatter #13 Skrevet 13. april 2011 Ser vi er noen stykker som håper på gode nyheter i påskeegget Så spennende jente_88 Selv merker jeg ingenting, men det er jo ikke så rart da hvis el var på søndag Men det dukker vel opp noen symptomer over helga..og så er det å begynne å lure på om det er pms eller gravidsyptomer..Måtte påsken komme fort!
Mamma til prins 2012 Skrevet 13. april 2011 #14 Skrevet 13. april 2011 Ja, sitter med denne følelsen av at tr kommer hvert øyeblikk og at jeg må huske å ha med tamponger på jobb. Håper den holder seg tilbake
Mammapudding Skrevet 13. april 2011 Forfatter #15 Skrevet 13. april 2011 Ja får håpe det:) Jeg har hatt litt rar følelse i magen i dag..men er 3 dpo, så kan umulig være noe jeg merker..Husker liksom ikke hvordan jeg pleier å ha det etter el heller. Jaja, nok en dag er over og det betyr en dag nærmere testedagen
Mamma til prins 2012 Skrevet 18. april 2011 #16 Skrevet 18. april 2011 Lurer rett og slett på om jeg har fått påskeegg tidlig i år! For jeg har faktisk fått positiv test 3+3, så nå gjenstår det bare å se om den blir mer og mer positiv som dagene går. Er ikke noen skyggestrek som jeg har trodd har vært positiv tidligere, men enn like tykk strek som er litt rosa. Ikke like sterk som teststreken, men helt klart en strek som teller =) Så da får vi håpe spiren og nyttårsbarnet klamrer seg fast =)
Mammapudding Skrevet 18. april 2011 Forfatter #17 Skrevet 18. april 2011 Gratulerer så mye Håper virkelig du får sterkere positive tester for hver dag som går Jeg skulle ønske jeg hadde husket å bestille billigtester..så kunne jeg begynt å teste snart, men har bare 1 A1 test liggende, og da må jeg holde ut til lørdag..og er den negatviv så må jeg jo holde ut til tirsdag..sikkert like greit Har litt såre brystvorter og fortsatt litt mensmurringer..men har gått fra å være nesten forstoppet til nesten diare (sorry)..så tror ikke magesmertene er noe annet enn det da :/ Er også bunnløs føles det som, akkurat som jeg er et par dager før mens..spiser og spiser, men blir liksom ikke mett..men håper ikke det bare er pms!
Mamma til prins 2012 Skrevet 18. april 2011 #18 Skrevet 18. april 2011 Jeg krysser fingrene for deg, også skal jeg meddele om testene mine blir mer positive med dagene =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå