Gå til innhold

-mtp-


Gjest Ms. Muffins

Anbefalte innlegg

Gjest Ms. Muffins

Heihei!

 

Jeg har blitt spådd av både Zassy, Marthe20 og ei venninde.

Alle har forskjellige svar, derfor spør jeg deg også.

 

Jeg er født: 040987.

Og har termin: 270411.

 

Jeg lurer på når fødselen finner sted? Og hvordan den går, om den blir lik den første, eller helt annerledes?

 

Gruer meg veldig til fødsel denne gangen, og håper så inderlig at alt vil gå bra, og at jeg rekker sykehuset.

 

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel trøst deg med det, ingen fødsler er like.. Og etter erfaring er fødsel Nr 2 mye kjappere enn nr 1 :P Men noen bruker også lenger tid :)

 

Får opp datoen 24 her :) tror ikke det er et klokkeslett så derfor sier eg datoen :) Du er iallefall ikke langt unna :)..

 

Fødselen får eg opp at du klarer deg uten smertelindring... hadde du noe på Nr1 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Muffins

Nei, det er jo helt sant :)

 

Men jeg vil helst at fødsel nr. to varer litt lengre enn fødsel nr. en. Min første fødsel varte nemlig i to timer fra første ri, og jeg synes kanskje det var i det kjappeste laget. I tillegg satt hun litt fast, så ble litt dramatisk under selve pressriene. Hadde kun lystgass under førstemann, og tenkte å prøve dette denne gangen også :)

 

Tusen takk for at du kikket på meg, lover deg tilbakemld :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi hadde lik fødsel som deg da på nr 1 :P Og nr 2 kom på 35 min... :P så vi var heldig somakkurat kom inn på føden 3 min før hun var ute :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Muffins

Aiaiai, DET var kjapt det!! Gikk alt bra med tanke på selve utdrivelsen også? Fikk du ingen forvarsler?

Tror du forresten jeg får noen forvarsler denne gangen? Sist bare våknet jeg av riene, ingen vannavgang, ingen slimpropp ;/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...