Gå til innhold

Hjelp, jeg tror nesten jeg er forelsket...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... og det i en kvinnelig kollega.

Var på tur med flere kolleger i Mars, og etter det har jeg vært helt opphengt i dama. Prøver å treffe tilfeldig på henne, få henne til å le, snakke med henne - hva som helst!!

Og jeg holder på å bli seriøst sprø!! Jeg har aldri tidligere hatt en eneste bifil tendens, men måten det kribler på når jeg snakker med henne er til forveksling meget lik forelskelsesfølelsen.

Jeg har en samboer som jeg er innmari glad i, men ikke engang han får til slik kribling.

Og nei, dette er definitivt ikke noe jeg skal leve ut eller noe sånt, men du så herlig hun er.

Rådløs.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på at du ikke bare beundrer henne eller noe sånt?

Skrevet

Ouch, ikke lett å plutselig bytte fil!

Skrevet

Hehe,du får spørre typen om han er interessert i threesome ;)

Skrevet

Du er ikke forelsket. Du har bare vært alt for mye inne på DIB og har fått det for deg at det er helt normalt for "heterofile" damer å ha sex med andre damer. Ja, for å ikke snakke om at det er sååå moderne, så alle som skal ha merkevarer må også ha lesbesex.

Ikke rart en blir forvirra egentlig...

Skrevet

Hehe, jeg er her inne en snau gang i uka kanskje.

Og kunne for all del ikke ønske meg lesbesex. Ikke engang threesome tror jeg. Har bare ønske om å være nær henne, ingen nakenhet or so.

HI

Skrevet

Du må være bra stutt. man blir ikke bare forelsket i samme kjønn sånn uten videre.

Skrevet

Du har bare funnet deg noen du ønsker å bli nær venn med. Følelsene i starten av et "sjelevenn" vennskap minner mye om forelskelse.

Skrevet

Det svaret likte jeg. Hun har tatt endel kontakt med meg også, så kanskje vi kan bli gode venner. Har liksom aldri tenkt på henne før vi virkelig begynte å snakke på turen.

Er bare den forelskelsesfølelsen som er så ekkel.

HI

Skrevet

Høres vel mer ut som at det er et vennskap som er veldig nytt og spennende når du sier det på den måten.

Skrevet

Jeg håper det. Kriblefølelsen er bare så spesiell

HI

Skrevet

Ja, selvfølgelig.

For alt er selvfølgelig basert på utseende.

HI

Skrevet

Jeg var også forelska i en kvinnelig kollega en gang.. Og forelskelsen varte i 2 år. Jeg var samme med en mann i den perioden, jeg snakket med han om det men han tok meg ikke seriøst og syns abre det var morsomt...

Men etterhvert mistet vi mer og mer kontakt med hverandre og jeg "kom over" henne til slutt... Nå (6 år etter) har vi tatt opp kontakten etter vi traff hverandre tilfeldig på gata. Har blitt veldig gode venninner. Treffer henne ca en dag i uka. Ingen følelser for henne lenger. Bare glad for å ha henne som venn :)

Skrevet

Ouch.. jeg håper virkelig at dette bare er snakk om ønske om vennskap. Orker ikke tanken på å gå slik som dette lenge.

HI

Skrevet

Nok en med lesbefantasier på forumet. I've had it up to here!

Gjest Tale30
Skrevet

Du finner nok ut av det :) Det er ikke moro å ha slike følelser når man er sammen med noen andre som man er glad i - men det skjer fra tid til annen.

Dere som sier at man ikke kan bli forelsket i en av samme kjønn, sånn helt uten videre - hva baseres det utsagnet på? Selvfølgelig kan det skje!

Lykke til i alle fall :)

Skrevet

Takk, Tale. Det er bare så innmari frustrerende.

Og til dere som tror det ikke skjer- det trodde ikke jeg heller... Men viser seg at det er meget sannsynlig.

HI

Skrevet

Dere som svarer at man ikke bare plutselig kan bli forelsket i noen av samme kjønn dersom man har sett på seg selv som hetero hele livet, tar nok veldig feil. Mener dere at seksualiteten har så klare begrensninger og rammer?

HI, om du er forelsket kan jo det være noe positivt? Man trenger jo ikke å gjøre noe med det, men forelskelsen bringer jo mange gode følelser. Jeg sier nyt dem! :)

Skrevet

Joda, en god følelse på en måte, selv om det føles feil.

HI

Skrevet

Virker nok bare som vennskap, for det går ikke an å plutselig bli skeiv på en dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...