mamma til lillingen Skrevet 12. april 2011 #2 Skrevet 12. april 2011 Veldig bra. En flott avveksling fra andre dramaserier som handler om den amerikanske familien på fire med ett barn i trassalder og en tenåringsbombe.
mamma til lillingen Skrevet 12. april 2011 #3 Skrevet 12. april 2011 Hormonbombe, mente jeg så klart.
jentelykke + guttelykke Skrevet 12. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 12. april 2011 Er det myntet på kvinnelige seere, eller passer den for menn også?
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. april 2011 #5 Skrevet 12. april 2011 Mannen min syns den er bra Jeg og, forsåvit...
pretty please with sugar on to Skrevet 12. april 2011 #6 Skrevet 12. april 2011 Ka keg synes den var bra frem til Bill skulle gå offentlig , det ble så mafia likt.
Miss Snow Skrevet 12. april 2011 #7 Skrevet 12. april 2011 Jeg har sett ferdig serien nå, og syns den var kjempebra! De første sesongene var dog bedre enn den siste. Det var litt mer humor tidligere i serien
meg & to små vampyrer Skrevet 12. april 2011 #8 Skrevet 12. april 2011 Jeg likte alle sesongene. Men enig i at de første var hakket morsommere enn de siste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå