Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #1 Skrevet 12. april 2011 Når kjøpte du sist ny: Kjole/skjørt Bukse Genser/topp Vinterjakke Regntøy T-skorte
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #2 Skrevet 12. april 2011 Hvis klærne varer lenge uten å se søplete ut, kasserer jeg dem ikke alltid fordi de er 10 år :-)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #3 Skrevet 12. april 2011 Bruker klærne mine i mange år. Til jeg blir lei de eller de ikke ser pene ut lenger. Kjole: 3 uker siden Bukse: To måneder ca Genser/topp: Noen uker siden. Vinterjakke: To år siden (Har mange forskjellige da) Regntøy: Hmmm... Husker ikke. Leeeenge siden. T-skjorte: Sikkert noen måneder siden
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #4 Skrevet 12. april 2011 Kjole/skjørt 1 år Bukse 2 uker Genser/topp husker ikke, sikkert 4 år, men fikk et par til jull Vinterjakke 11 år Regntøy ca 8 mnd T-skorte forrige sommer
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #5 Skrevet 12. april 2011 Bruker klærne til de går i stykker eller er utvasket. Kjole: i november. Bukse: i mars (kosebukse) Genser/topp: i november. Vinterjakke; 4 år siden. Regntøy; eh...6-7 år siden..kanskje. T-skjorte/singleter; januar.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #6 Skrevet 12. april 2011 Kjøpte meg ny kjole sist før jul, vinterjakke før jul, regntøyet har jeg had i noen år, bukse og diverse kjøpte jeg på salg i februar. ¨ Har klær hengende i skapet (annet enn bunad) som er både 5 og 10år. Kjøpte meg en svindyr trenchcoat for 5år sia som nå er skikkelig i skuddet igjen. Ynglingsjeansen min passer igjen, den kjøpte jeg vel for 7år sia, nå skal det sies at jeg ikke har kunnet bruke den en lengre periode. Nå skal jeg kaste mye slitte klær, for mye brukes til det er slitt, i hvertfall klær jeg daffer i hjemme, bruker til friluft og hagearbeid. Jeg handler inn litt nytt hver sessong, ikke mange antrekk, men litt nytt basic og noe trendy så jeg har å bruke hvis jeg skal pynte meg litt. På jobb har vi arbeidsklær.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #7 Skrevet 12. april 2011 Kjøper mest klassiske plagg av god kvalitet. Har både bukser og gensere som jeg har hatt i nesten 10 år. Kjole/skjørt - eier veldig få kjoler og skjørt, kanske 5 år siden Bukse - før jul Genser/topp - forrige uke Vinterjakke - før jul Regntøy - før jul T-skorte - forrige uke
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #8 Skrevet 12. april 2011 jeg bruker de til de er utslitt, enten det tar 10 eller 20 år.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #9 Skrevet 12. april 2011 Skjørt: To mnd siden Bukse: Fire år siden Genser/topp: Oj... Hm... Maaaange år siden Vinterjakke: Fire mnd siden Regntøy: Tre år siden T-skjorte: Hm.. Ble sikkert en forrige sommer.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #10 Skrevet 12. april 2011 19.59 her. Jeg arver endel klær etter søsteren min, som jeg ikke teller med her. Også har jeg fått noen klesplagg av mamma i ny og ne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå