Gå til innhold

hvilken bikini "skjuler" sideflesk?:p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har litt mage, men er vel sideflesket som er problemet..Hvordan skjuler jeg dette, eller gjør at det se mindre ut? Baken og lårene kunne vel også ha hatt godt av noen kg mindre:p Hvilken bikin anbefaler dere? Farger, fasong osv..

Send gjerne med en link:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he... ingen bikini som skjuler sideflesk :-)

Men det lønner seg å kle seg etter kroppsfasongen. Prøv forskjellige bikinier!

Skrevet

Om man har en skikkelig god løftende bikinioverdel så ser magen og hoftene mindre ut....

www.lace.dk

Skrevet

var inne¨å så på disse, men da kan jeg jo like gjerne ha på en singlet..nei, vil jo bli brun på magen også!:)

Skrevet

Hva med en kort enkelt strandskjørt ?

Skrevet

Litt sideflesk er jo bare søtt da. Muffintop :P

Skrevet

heheheh..nja..søtt og søtt..vet ikke helt jeg..heheh

Skrevet

DU! Kjøp deg en sånn vanlig trekant bikini, med stropper (tauer)i sidene, og på trusa.

Disse kan du jo justere etter hvor løst/tett sittende du vil ha trusa. Jo løsere, jo mindre klemmer den på sideflesket. Jeg klarer i hvert fall ikke å bruke noen annet :)

Skrevet

hørtes smart ut. fins det bikinier i vanlige butikker nå? Og er det H & M som er sikkerstikket?

Skrevet

Jeg har alltid kjøpt mine på H&M :) Men om de har fått inn sesongens nye enda vet jeg ikke.. Kan godt være de har noen :)

Skrevet

Jeg syns ellos.no har en del greie bikinier i år:) mange som gir god støtte til brystene, slik som ikke trekantbikini gjør. Jeg kjøpte iallefall noen der nå når jeg er gravid

Skrevet

18.09 her. JA, det skal sies: Jeg har ikke så store bryster... så dersom du har det er vel kanskje ikke trekant bh det mest ideelle.

Men lykke til på jakten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...