Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #1 Skrevet 12. april 2011 Vi vil ha med to skjermer da vi har to barn, også en fordel om den kan spille brent dvd siden vi har litt brente dvd'er. Hvilken har dere, er dere fornøyd? Begge barna våre sitter bakovervendt så må ha noen som er trygge å festes bra.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #3 Skrevet 12. april 2011 Det er ingen DVD-spillere som er godkjent for bakovervendt montering, dessverre. Dette er på grunn av at festene ikke er solide nok, og vil løsne i en frontkollisjon hvis de monteres mot kjøreretningen (og det har man virkelig ikke lyst til når barna sitter rett foran skjermen...). Dere bør vente til barna snus framovervendt om noen år. )
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #4 Skrevet 12. april 2011 Trodde dvd-spillerne fra Nextbase var godtkjent for slikt. Vi har planer om å kjøpe next-base iallefall.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #5 Skrevet 12. april 2011 har også lest noe om at nextbase sin skulle være godkjent for det.. Nei det har vi ikke lyst til selvfølgelig, så håper vi finner en løsning. Vi skal nemlig til Danmark i sommer å det blir en lang kjøretur for eldste på nesten 4 år. Minsten klarer seg nok uten men eldste kommer nok til å kjede seg veldig.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #6 Skrevet 12. april 2011 Nextbase sine er vel de med dårligst fester av alle, etter det jeg har hørt... Er ikke de bare festet med en liten plastbrikett og borrelåser, da?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #7 Skrevet 12. april 2011 Se f.eks. her: http://forum.nybaktmamma.com/showthread.php?t=540872, hvor produsenten av Nextbase-spillere absolutt fraråder bruk av spilleren bakovervendt.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #8 Skrevet 12. april 2011 Jeg har hørt at de har en som man kan skru fast men mulig jeg har misforstått.. skal lese linken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå