Gå til innhold

Forelsket i opptatt mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen uker siden begynte jeg et seksuelt forhold med en mann som har gift og har barn. Jeg er selv gift og har to barn.

Det problematiske nå, i tillegg til at jeg vet det er ille å være utro i utgangspunktet som regel, er at jeg er blitt forelsket i denne mannen.

Sexen med ham er fantastisk(han er så lidenskapelig at han til og med utfører oralsex på meg når jeg har mensen), han kysser nærmest hver centimeter av kroppen min, gir meg de mest vidunderlige komplimenter. Vi kan snakke om alt mulig, og jeg elsker også å bare ligge i armene hans og se på ham, kysse, klemme ham, alt.

Har aldri opplevd å være så forelsket før i hele mitt liv, jeg tenker på han nærmest konstant, gleder meg til hver gang vi møtes, lider fordi jeg lengter så utrolig etter ham, drømmer om ham.

Han fortalte meg i begynnelsen av forholdet at han ikke er ute etter å forelske seg, og at han gjør det svært sjelden. Jeg er derfor enda mer usikker på om hvorvidt jeg skal fortelle ham om følelsene min eller ikke. Jeg er redd han vil avslutte forholdet om jeg avslører hva jeg føler, at han kanskje tror jeg vil fortelle om oss til kona hans (noe jeg aldri vil gjøre, fordi jeg ikke vil såre ham og ødelegge livet hans).

På den andre siden er jo det at jeg er stormende forelsket i ham noe som gir meg økt livskvalitet på en måte, jeg føler meg så levende og lykkelig når vi er sammen, og også når vi ikke er sammen føler jeg at livet mitt har fått en ny, vidunderlig dimensjon som gjør at alt i hverdagen føles bittelitt bedre.

I en perfekt verden hadde jeg vært kona hans, men i den virkelige verden vet jeg at jeg kun kan være elskerinnen hans, og målet mitt er at det skal vare så lenge som mulig. Samtidig vil jeg jo at han skal vite hva jeg føler innerst inne, og jeg håper at det kan bidra til at han kanskje vil føle noe av det samme for meg, og at forholdet vårt får mer mening for ham også.

Burde jeg fortelle ham at jeg er forelsket, eller holde det for meg selv og fortsette som "vanlig"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei !

Jeg synes du bør holde munn.

At du er full av gode hormoner grunnet denne mannen skjønner jeg.

Du er tiltrukket av han og har fått på deg "forelskels-brillene". Dette er ikke kjærlighet og kommer ikke til å vare.

Velg å nyt det som den lidenskapen det er, eller bryt forholdet.

Vel, det er mitt råd da. For jeg tror du vil møte motstand hos han. Du vil han skal vite hva du føler innerst inne ? Vel, jeg tror nok heller du er ute etter bekreftelse om at han føler det samme.....

Skrevet

Du er opptatt du også vet du :-)

Skrevet

Usj, oralsex når du har mensen? Hvor kvalme er dere egentlig?? Stakkars kona hans som blir kysset av det ekle kreket du har forelsket deg i!

Skrevet

Sorry, jeg stoppet helt opp da jeg kom til at han var så lidenskapelig at han til og med slikket deg når du hadde mensen................................................................

Yaik:-P

Skrevet

Håper han har tørka av seg blodet rundt kjeften før han drar hjem til kona si for å kysse henne god natt;-)

Kan hende hun mistenker han for å bli en vampyr etter mørkets frembrudd....

Skrevet

Han gir sikkert kona oralsex når hun har mensen også...

Pluss de andre han har hatt sex med mens de har vært gift...:-) vil ikke si at oralsex under mens viser hvor mye en mann liker en....

Skrevet

Når ingen av partene har noen sykdommer, så er faktisk menstruasjonsblod helt ufarlig.

Skrevet

Du vil ikke såre han...men du kan gjerne såre mannen din og risikere at familien din går i oppløsning ? og dermed også såre dine barn ? fordi han gir det oralsex under mens...

snakk om prioritering.... og dårlig mor....

Skrevet

Sikkert ufarlig ja, men fortsatt like ulekkert:-((((

Skrevet

Hva er poenget ditt? Det er da dynket av bakterier likevel! Det renner liksom ikke alltid bare friskt, nytt blod ut. Blod er et glimrende vekstmedium for bakterier, så vet du det! Det er forøvrig ikke mat heller...

Skrevet

Sukk, for et nepeskrell du er hi.

Dum, dummere, dummest.

Skrevet

Man blør ca. en halv kaffekopp under mens. Så det RENNER jo ikke hele tiden.... så man kan fint være ren under sex,.... er ikke farlig å bli slikket under mens...

når det er sagt....

HI, jeg synes du er blind....si hva du føler til han og du vil se han trekker seg bort fra deg og videre til en annen kvinne....som han også vil slikke under mens ;-)

Skrevet

Synes dere to skal bli sammen jeg siden dere er akkurat like begge to. Så kan de som dere for tiden er gift med finne seg skikkelig dame/mann !

Skrevet

he he....

vel...en kan le av dette...men saken er jo fortvillende...HI er helt tydelig forelsket og ønsker bekreftelse fra sin elsker....

Skrevet

hva er det å være forelsket i? En mann som ikke skjønner hva forpliktelser innebærer (eller er redd for forpliktelser), som ikke respekterer ditt ekteskap, og som er så kvalm at han mer enn gjerne siler klumpene fremfor å holde seg et par dager til?

Fysj.... Skikkelig catch han der altså... Eller.. det er jo du også forresten! høh

Skrevet

HI, du skriver at det som regel er ille at man er utro ? finnes det unntak ?

Skrevet

Vel...dere er ikke alene om å være utro .... veldig mange er det...

Du får gjøre som du selv føler....

Skrevet

Hvorfor er jeg en dårlig mor mener du? Du vet jo ingenting om det overhodet, men er trangsynt nok til å anta at alle som er utro er dårlige foreldre?

Faktisk er jeg en veldig god mor, og folk kommenterer hvor harmoniske og sunne barna mine er.

Det er selvsagt bedre å være utro, enn å skille seg og gjøre to småbarn til skilsmissebarn. Man må ha ganske forskrudd moral for å mene det motsatte.

Skrevet

Æsj hengte meg bare opp i de mensgreiene :-/

Skrevet

Mener du har en forskrudd moral jeg....

Som risikerer ekteskapet ditt...

Spør mannen din om det er bedre at du er utro enn å gjøre barna dine til skillsmissebarn ?

Så ja, din moral er ikke bra...

Skrevet

.... men for all del om det er slik moral du vil oppdra barna dine til... så kjør på !!!!!

Skrevet

....men HI....

Utroskapen din øker jo risikoen for at det blir skilsmisse..

Kanskje du ikke har det så greit i ekteskapet siden du finner det du søker hos noen annen ?

Om din elsker ønsket å forlate sin kone til fordel for deg, hadde du gjort det ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...