Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #1 Skrevet 12. april 2011 Jeg har det, fikk det til jul, men syns det ikke var helt meg, og det dura litt mye :/ Mye rart man tenker på
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #2 Skrevet 12. april 2011 Har det ikke, fordi at jeg leste en anbefaling fra tannleger om at vanlig tannbørste er best!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #3 Skrevet 12. april 2011 Synes det er ekkelt, føler ikke at tennene blir helt rene. Aldri likt det, og nekter å bruke det. Foretrekker den gode gamle tannbørsten!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #4 Skrevet 12. april 2011 Hadde en elektrisk tannbørste i min ungdom. Syntes den fungerte bra, helt til jeg av en eller annen grunn måtte bruke en vanlig en. (Var sikkert ute å reiste, eller tom for batteri eller noe). Merka da at tennene faktisk var rene! Trodde de var det med den elektriske også, men kjente godt forskjell. Tror nok ikke det blir elektrisk igjen her i huset nei
Miztery Skrevet 12. april 2011 #5 Skrevet 12. april 2011 Jeg har det ikke, vet ikke helt hvorfor, men har liksom aldri tenkt at ah, nå skal jeg kjøpe meg en elektrisk tannbørste.. Solstrålen har en Mikke Mus elektrisk tannbørste, som spiller..
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #6 Skrevet 12. april 2011 Jeg kjøpte min første elektriske tannbørste for 3 måneder siden, fordi tannlegen min anbefalte meg det på det sterkeste. Jeg fikk ikke pusset godt nok med vanlig tannbørste, og hadde mye plakk og uhumskheter. Jeg kjøpte den samme dag, og var hos tannlegen igjen 2 uker senere. Da så han med det blotte øye at jeg hadde begynt med elektrisk tannbørste :-) Jeg synes også det durer fælt, og det er ikke min favorittdings akkurat, men for meg var det gull verdt for tennene mine.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #7 Skrevet 12. april 2011 Jeg har brukt det i mange år, og tennene blir mye renere med den. Man må bare være forsiktig så man ikke pusser for hardt. Det er fort gjort å gjøre det, og da blir det fort mye mer ising osv.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #8 Skrevet 12. april 2011 Så mye rare spørsmål her inne! Og enda rarere at jeg svarer på dem! Hehe :-) Jeg har det ikke, fordi jeg synes det er ekkelt, det vibrerer i øynene mine, så jeg må lukke dem og selv da dirrer det jo i hele skallen. Og så føles det veldig ineffektivt å stå og holde den på hver eneste tann som man egentlig skal. Og dessuten sier tannlegen at jeg pusser kjempebra! ;-)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #9 Skrevet 12. april 2011 At tennene blir renere med en elektrisk tannbørste er faktisk bevist. Det er tull at en manuell pusser bedre. Og tannleger anbefaler fortsatt elektriske tannbørster. Har jobbet i butikk der vi solgte el-børster, og det var flere hver dag som kom rett fra tannlegen som hadde fått råd om å kjøpe seg en elektrisk tannbørste. Det durer og rister mye, men blir fort en vanesak, og man får mye renere og penere tenner:))) De gangene jeg av en eller annen grunn ikke har brukt min, men en manuell børste, så føler j at "pelsen" fortsatt sitter igjen på tenna.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2011 #10 Skrevet 12. april 2011 jeg liker ikke at det dirrer sånn inni kjeften haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå