frøkenfryd:) Skrevet 12. april 2011 #1 Skrevet 12. april 2011 personlig liker jeg det ikke, men har hørt flere si at det er helt ok. ekkelt syns nå jeg.
Mamma'n til Thias Skrevet 12. april 2011 #2 Skrevet 12. april 2011 Ikke fan av det, men lager ikke skillsmissetilstander over det... Forskjell på om han gjør det ofte alene, eller sammen med guttegjengen en gang hvert jubelår... Er lite av det nå, men han brukte å ta med kompiser som var på bybesøk for å "imponere" Han skjønte raskt at det ikke var poppis i heimen, så den tiden er hedigvis over...
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 12. april 2011 #3 Skrevet 12. april 2011 Jeg har selv vært på Chippendales og fått stripper så jeg kan ikke si så mye på det =0)
Trollmor m/ trolljente Skrevet 12. april 2011 #4 Skrevet 12. april 2011 Greit nok, så lenge det ikke skjer ofte
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. april 2011 #5 Skrevet 12. april 2011 Greit dersom det skulle skje med noen kompiser. Tror ikke jeg ville likt det om han dro alene et par ganger i uka
Trollmor til 2 Skrevet 13. april 2011 #6 Skrevet 13. april 2011 Her i huset er noe sånt helt uaktuelt! Det kommer selvsagt litt an på saken, men hvis han drar på en strippeklubb for å nyte synet av nakne damer.. Da hadde jeg aldri tatt i han med ei ildtang en gang! Han har giftet seg med meg og da får det jaggu holde å nyte meg. Om han trenger å stimuleres av andre kvinnfolk, får han være mann nok til å la meg slippe og være en del av det! I mine øyne er det ihvertfall ikke akseptabelt med utflukter som innebærer nakne kvinnfolk som skal forlyste min mann!
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 13. april 2011 #7 Skrevet 13. april 2011 Det er egentlig ikke noe stort tema her i huset. Såvidt jeg vet har han kun vært på strippeklubb en gang, og det var på julebordet til forrige jobben. Kun unge menn som jobbet i det firmaet, og da var visstnok julebord på strippeklubb en god ide. Uansett, dette er mange år siden, og jeg hang meg ikke så veldig opp i det den gangen. Men som noen sier, skulle mannen min dratt alene på strippeklubb for å se på nakne damer, så hadde jeg lurt på hva som var galt med han.
Gjest Skrevet 13. april 2011 #8 Skrevet 13. april 2011 Han nyter synet av sin kone hver kveld så det har han ikke noe behov for (har kona bestemt!)
It's all about me Skrevet 13. april 2011 #9 Skrevet 13. april 2011 Hadde ikke gjort meg noe. Hadde han lagt igjen masse penger hadde jeg blitt mer irritert, men at det var i strippeklubb er uvesentlig.
FanteGuri Skrevet 13. april 2011 #10 Skrevet 13. april 2011 Min mann var på strippeklubb i et utdrikkingslag en gang, har unlatt å sitte å gruble på om han koste seg eller ikke. Hadde ikke syntes det var så kult om han dro på strippeklubb hver gang han var ute på byn.. Selv har jeg vært på Chippendales-show en gang, det var morro, men da var jeg single, og dessuten blir det vel litt annerledes enn å lure seg inn på en strippeklubb i ei bakgate...
Trøndermoraღ05ღ10ღ11ღ13ღ14 Skrevet 13. april 2011 #12 Skrevet 13. april 2011 Greit nok hvis det skjer med kompiser, og helst ikke hver uke... ;-) Hadde nok ikke vært like fornøyd hvis mannen dro aleine... Da hadde jeg blitt litt mer "bekymra". ;-)
skinnfilla Skrevet 13. april 2011 #13 Skrevet 13. april 2011 Tror ikke han har vært på strippeklubb så lenge vi har vært sammen... Har ikke det her vi bor Men " ut å bli sulten ,hjem å bli mett" er en grei leveregel;)
Aliena Skrevet 13. april 2011 #14 Skrevet 13. april 2011 Ettersom han ikke er 19 år lengre er ikke dette noe tema.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå