Gå til innhold

føler meg som verdens verste mor...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 21 år og har et barn på 9 mnd. har vært MYE ting siden fødselen som har gått galt:S

Nå i det siste har jeg ønsket at jeg ikke fikk barnet enda...skulle ha venta 10 år til...har ikke noe liv lengre selv. Alt går på den lille(selvsagt)...jeg har mista alle venna bortsett fra 1 som selv har barn....ja jeg burde være takknemmelig som kan få barn, men jeg skulle ha venta...har i tillegg to stebarn som krever sitt, blir for mye:S

Noen som føler det samme, eller er jeg verden verste mor:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er IKKE alene. Og jeg er 27 år så føler ikke jeg kan skylde på at jeg er for ung. Har også stebarn. Og hverdagen går i ett. NULL tid for seg selv. Det er frustrerende og slitsomt. Noen dager er helt forferdelige og noen er fantastisk. Tror alle har det sånn til tider. Så ikke vær så streng mot deg selv. :) Vi er like gode mødre vi fordet.

Skrevet

ja, det er litt frustrerende når ALL tid går til barn, husarbeid osv....ikke sover barnet heller om dagen(20 min per dag er ikke mye), hatt kolikk og diverse sykdommer...sover kjempe dårlig om natta gjør hun også:( *syte syte* er bare så sliten!:(

Skrevet

Samme regla her. Ikke kolikk, men KISS. Så mye sutring og grining. Og LITE søvn på natt og dag. Er ikke rart man blir sliten. Bare prøv å ta litt fri sånn på kvelder, gå deg en tur alene i frisk luft, gjør noe helt alene om så bare for en halvtimes tid. Alt hjelper :)

Skrevet

Du må begynne å trene, enten på femme på lerkendal, eller kanskje elexia.

På elexia har de noen timer om dagen hvor de passer babyen din. Femme begynner med trilleturer 1.mai. Du må ta kontakt med helsestasjonen din, har du ikke fått en barselsgruppe?

Ta kontakt med homestart, de kan ordne en avlaster til deg? Hva med pappaen til babyen? Du sier du har stebarn, da har du jo en pappa/stefar og?

Skrevet

Dette var da et litt merkelig svar. Og hvor får du det i fra at HI er fra Trondheim?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...