Gå til innhold

noen dillaer på dere ennå?


mia engel&fia frøken

Anbefalte innlegg

jeg har ikke noe spesielt ennå, bare syntes det er veldig greit med salte sukkertøy når jeg føler kvalmen kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I hele uke 6 var det bare en ting jeg ville ha: nudler!! hele dagen og så sterkt som over hode mulig..! men det gikk over etter den uka..:) Men jeg merker at suget etter noe salt er der hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ingen diller egentlig, iallefall ikke som jeg kan skylde på graviditet. Har vært gravid to ( og 10 uker i nr 3 før jeg mista) ganger før, og jeg har det vel likt som jeg pleier. Det vil si at jeg alltid får dilla på ting! Det er helt rart, men har alltid vært slik. Nå gleder jeg meg bare til lørdag, for da skal jeg på mc donalds. Går og dagdrømmer om hvor deilig det skal bli!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen spesielle diller, men har en helt sinnsyk matlyst og kunne sikkert spist til alle døgnets tider om jeg kunne. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke sant, slik er det her i gården også. En veeeelig matlyst. Men det kan jo være at jeg på en måte gir etter mer nå som jeg er gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske kvalmen, og har funnet ut at knekkebrød med hvitost og et glass appelsin-juice er den beste medisinen:) Ellers så kan jeg plutselig få lyst på noe, og da er det bare til å hive seg i bilen (les: lokke mannen til å hive seg i bilen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke fått dilla på noe enda, men får sånne kick av og til som at jeg MÅ ha tomatsuppe til middag den dagen. Men det er veldig forskjellig på hva jeg vil ha hvis dette kicket slår inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne generelt spist hele døgnet sammenhengende, tror jeg, og helst bare fet og usunn mat... Håper veldig det går over snart, ellers kommer jeg til å få en åttekilos baby ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, jeg kjenner meg veldig igjen her!! :-)

 

Jeg har slitt endel med kvalme, men det fungerer å spise litt.... Og for noen uker siden så spiste jeg litt..... Men nå! Føler at jeg er sulten hele tiden jeg! Må nesten begrense meg litt, hvis ikke kommer jeg til å legge på meg 30 kg!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la på meg 30 kg sist... Ikke å anbefale! ;o) Skal prøve å være strengere med meg selv denne gangen, så blir det ikke så slit å få av kiloene. Har fortsatt igjen 5kg som jeg ikke ble kvitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ostepop dyppet i litago jordbær yoghurt! - en dært samarin i en skje med nugatti. Mørkeste nesquik blanding og spise med skje, spise smeltet melkesjokolade med skje. Veeeet, jeg er RAR ;) salmalaks ovnsbakt med creme fraishe dill, surret bacon med tykke asparges inni og rattepoteter:) ikke brus:-( farris lime, vann med sitron saft i, ferskpresset appelsin juice lavd hjemme!:) hehe:-D slå den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er 10 uker nå, men i uke 9 var det sånn at jeg hadde så lyst på appelsin hele tiden. men når jeg fikk skrella den ferdig og smakt på den, var det ikke særlig godt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer som en antidilla... Reagerer på krydderetrosmarin, virker det som... Spist lam to gang i påsken, og fikk trøbbel begge gangene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...